Nuria

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

verzekering op verkeerde toestel

Goedemiddag,

Ik belde net met de reparatieservice van Vodafone om mijn toestel(samsung s10) te laten repareren. Maar nu blijkt dat mijn verzekering nog op mijn oude toestel staat ( samsung s8). Maar dit is niet de bedoeling.. wat kan hieraan gedaan worden?

Vriendelijke groet, 

Nuria vermey

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11837Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Hoi @Nuria 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Oei, dat is een vervelende zaak. Normaal gezien zou je, bij een nieuw abonnement, met toestel, moeten aangeven dat je een ander toestel hebt en dat de verzekering over moet naar dit nieuwe toestel. Dat is dus blijkbaar niet gebeurd. 

Misschien dat iemand van Vodafone je hier mee kan helpen. Maar hou aub rekening dat Vodafone ook kan melden dat ze dit niet terug kunnen draaien! Dit is niet wat ik weet, maar het is wel goed om dit alvast in je achterhoofd te houden. 

Vul bij je profielinstellingen alle gegevens in en dan kan iemand van Vodafone met je mee kijken. 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11837Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Hoi @Nuria 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Oei, dat is een vervelende zaak. Normaal gezien zou je, bij een nieuw abonnement, met toestel, moeten aangeven dat je een ander toestel hebt en dat de verzekering over moet naar dit nieuwe toestel. Dat is dus blijkbaar niet gebeurd. 

Misschien dat iemand van Vodafone je hier mee kan helpen. Maar hou aub rekening dat Vodafone ook kan melden dat ze dit niet terug kunnen draaien! Dit is niet wat ik weet, maar het is wel goed om dit alvast in je achterhoofd te houden. 

Vul bij je profielinstellingen alle gegevens in en dan kan iemand van Vodafone met je mee kijken. 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Nuria . Welkom hier!

Ik snap dat je je nieuwe toestel verzekerd wilt hebben en niet je oude. Heb je het nieuwe toestel via ons besteld icm een abonnement? 

Mocht je willen dat ik hier verder voor je induik, vul dan even je gegevens aan :-). 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Heb je nog een update voor ons @Nuria  Mocht er geen reactie komen, dan wordt het topic gesloten

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic