kroegpraat

Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Verzekering wijst af, waarom gebeuert dit?

Mijn sony xperia Z3 is al 11 keer gerepareerd en is 3 jaar oud.
Heb op het toestel een verzekering bij het begin van het contract genomen en laat die doorlopen omdat ik nog niet de keus heb gemaakt voor een nieuw toestel, je kan een toestel 5 jaar lang verzekeren.
Al die 11 keer in 2,5 jaar ging de verzekering gelijk akkoord.
Nu omdat hij weer kapot is en zelfs water is er in gekomen (Z3 is waterdicht tot 1,5 meter zoet water) .
Maar toen ik de verzekering belden afgelopen vrijdag werd ik afgewezen omdat ik al 2 claims had gedaan in 1 jaar tijd.
Dat zijn de voorwaardes.
Dus 9 keer repareren in 2 jaar tijd mag wel maar 2 keer in een jaar niet.
Wie snapt dit nog.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi ,
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Zoals je leest helpen hier alleen klanten elkaar en is het moeilijk voor klanten om te zeggen waarom 11x in 2,5 jaar wel geholpen bent en nu 2x in 1 jaar niet. Waarschijnlijk is dat toch een regel in de algemene voorwaarden, maar ik heb geen idee.
Het beste wat je kan doen is toch per telefoon contact op te nemen met de klantenservice of via de My Vodafone chat een gesprek aangaan. Uiteraard kan je ook langs een winkel om je vraag neer te leggen. Hier kan ik als klant geen kant en klare oplossing voor geven, jammer genoeg.
Let wel op: vanaf morgen is deze Community (forum) alleen nog maar read only, ze gaan er mee aan de slag. Lees meer: https://forum.vodafone.nl/t5/Vodafone-Nieuws/Het-Forum-wordt-vernieuwd/td-p/294708?cmpid=100136
Succes!

Bekijk in context

8 Reacties 8
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi ,
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Zoals je leest helpen hier alleen klanten elkaar en is het moeilijk voor klanten om te zeggen waarom 11x in 2,5 jaar wel geholpen bent en nu 2x in 1 jaar niet. Waarschijnlijk is dat toch een regel in de algemene voorwaarden, maar ik heb geen idee.
Het beste wat je kan doen is toch per telefoon contact op te nemen met de klantenservice of via de My Vodafone chat een gesprek aangaan. Uiteraard kan je ook langs een winkel om je vraag neer te leggen. Hier kan ik als klant geen kant en klare oplossing voor geven, jammer genoeg.
Let wel op: vanaf morgen is deze Community (forum) alleen nog maar read only, ze gaan er mee aan de slag. Lees meer: https://forum.vodafone.nl/t5/Vodafone-Nieuws/Het-Forum-wordt-vernieuwd/td-p/294708?cmpid=100136
Succes!
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi kroegpraat ,
Is het inmiddels opgelost of heb je nog geen antwoord gekregen?
kroegpraat
topicstarter
Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Nee totaal niet.
Heb wel sony mobiel een email gestuurd van wat zij voor mij kunnen betekenen.
Vodafone laat weten dat zij niks kunnen doen en de verzekering van vodafone blijft op hun standpunt staan.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Dat is wel heel erg jammer en vervelend.
Laten we hopen dat Sony nog iets voor je kan betekenen. Het vervelende zijn altijd weer die regeltjes 😞
Succes in ieder geval!
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
@kroegpraat De kans is groot dat de meeste van de 9 reparaties gewoon onder je fabrieksgarantie vielen. In dat geval is er geen sprake meer van een claim en valt het dus niet onder de maximum van 2 keer in één jaar. Dit zijn inderdaad de voorwaarden die zijn gesteld door de verzekeraar, helaas heb ik of onze community daar verder geen invloed op. Hopelijk kan Sony nog iets anders voor je doen. Dat kan Vodafone helaas niet beloven.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reactie meer. Het topic wordt over enkele dagen gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic