Natureman1997

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vlekken op scherm

Ik heb 2 weken geleden een toestel genomen met abonnement.
Echter zie ik nu dat op het scherm van mijn telefoon een soort vlekken ontstaan. Het is niet het scherm zelf maar het glas er boven. Het lijkt alsof de coating los laat? Iedergeval het is geen viezigheid want als ik met mijn vinger er over ga zijn de vlekken steeds beter te zien. Ook valt het op dat ze in de loop van tijd vermeerderen. Wat zou ik nu kunnen doen om dit probleem op te lossen? Want als dit nu al voorvalt hoe zal het scherm er straks uit zien over een half jaar bijvoorbeeld.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11837Posts
  • 3484Oplossingen
  • 3101Likes
Hoi Natureman1997
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Zelf zou ik even langs een Vodafone winkel gaan om er naar te laten kijken. Misschien dat ze daar een beter inzicht hebben dan hier via de Community, is zo moeilijk te zien. En dan met deze mensen afspreken wat het beste is om te doen. Mocht je nog binnen de 2 weken zitten dan zou je hem misschien kunnen omruilen en anders overleggen wat Vodafone daar ter plekken voor je kan betekenen.

Mocht je dit niet willen, of de winkels zijn te ver, neem dan contact op met de klantenservice van Vodafone. Dit blijft natuurlijk wel moeilijk want op afstand bekijken is en blijft lastig. Succes in ieder geval en hoop dat ze een oplossing voor je hebben.

Bekijk in context

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 11837Posts
  • 3484Oplossingen
  • 3101Likes
Hoi Natureman1997
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Zelf zou ik even langs een Vodafone winkel gaan om er naar te laten kijken. Misschien dat ze daar een beter inzicht hebben dan hier via de Community, is zo moeilijk te zien. En dan met deze mensen afspreken wat het beste is om te doen. Mocht je nog binnen de 2 weken zitten dan zou je hem misschien kunnen omruilen en anders overleggen wat Vodafone daar ter plekken voor je kan betekenen.

Mocht je dit niet willen, of de winkels zijn te ver, neem dan contact op met de klantenservice van Vodafone. Dit blijft natuurlijk wel moeilijk want op afstand bekijken is en blijft lastig. Succes in ieder geval en hoop dat ze een oplossing voor je hebben.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic