JCBouter

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

wel een verzekering, maar geen vergoeding bij schade

Beste Vodafone, 

Als u uw goede naam wilt behouden, zorg dan dit probleem wordt opgelost:

https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1570933363078056&id=100004842227063

Met een digitale groet,
J.C. Bouter
Joure

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Grappig dat je als ex klant hier de melding maakt. Het beste wat de klant kan doen is een klacht indienen via het klachtenformulier op de website. Dit is iets administratiefs en kan, denk ik, niet iedereen zomaar aanpassen en/of veranderen. 

Maar goed, er zal een medewerker van Vodafone vandaag wel hier online zijn en dan kunnen het doorgeven aan de juiste afdeling. Of iemand van Vodafone heeft het al opgepakt via Facebook. Daar zitten tenslotte ook mensen van Vodafone. 

Ik ben benieuwd! Bedankt voor het melden. 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @JCBouter 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Zelf geschreven? Zo ja, dan is het misschien handiger om je verhaal via de Community te doen. Een ieder, die geen Facebook heeft, kan dit bericht niet inzien, net zoals ik dat niet kan. Maar goed, ik kan wel raden waar het over gaat. Dat mensen wel een verzekering hebben afgesloten maar daar geen vergoeding voor krijgen omdat de verzekering vast heeft aangegeven dat het een schade is die ze niet dekken en/of een eigen bijdragen voldaan moet worden?

Alle voorwaarden van de garantie plan van Vodafone kan je lezen op deze pagina: https://www.vodafone.nl/telefoon/informatie/verzekeren

Als het anders is, dan kan ik daar niet over oordelen want ik ken het bericht niet lezen. Na het weekend zijn er weer Vodafone medewerkers aanwezig op de Community en deze zullen het bericht doorsturen naar de juiste afdeling. Op Facebook is ook Vodafone aanwezig en ook dat team zal het bericht oppakken. Dus iemand van Vodafone zal het wel lezen en dan komt het vast en zeker wel goed.

Bedankt, fijn weekend!

JCBouter
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dhr. Koos van Vliet uit Capelle a.d. IJssel meldt op Facebook: “Vorig jaar juni een verzekering gesloten bij Vodafone bij de aanschaf van een iPhone en het afsluiten van een abonnement. De medewerker van Vodafone Capelle heeft alles geregeld. Helaas heeft hij een verkeerd IMEI nummer ingevuld op de polis behorende bij het 06 nummer. Nu heb ik schade . En wat denk je: de claim wordt afgewezen want het IMEI nr klopt niet. Klantenservice gebeld en die verwees ons naar de winkel in Capelle. Maar die konden er niets aan doen. Heb ik dus 1,5 jaar premie voor Jan met de korte achternaam betaald. Lekker klantvriendelijk, Vodafone Nederland

Een medewerker maakt een vergissing en een klant zit met de gebakken peren. Alleen Vodafone kan dat oplossen. We gaan er vanuit dat dat ook gebeurt. Groet van uw ex-klant, J.C. Bouter         

Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Grappig dat je als ex klant hier de melding maakt. Het beste wat de klant kan doen is een klacht indienen via het klachtenformulier op de website. Dit is iets administratiefs en kan, denk ik, niet iedereen zomaar aanpassen en/of veranderen. 

Maar goed, er zal een medewerker van Vodafone vandaag wel hier online zijn en dan kunnen het doorgeven aan de juiste afdeling. Of iemand van Vodafone heeft het al opgepakt via Facebook. Daar zitten tenslotte ook mensen van Vodafone. 

Ik ben benieuwd! Bedankt voor het melden. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic