Arthur55

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Abonnement verlengen met nieuw toestel

zou graag mijn contract vernieuwen  met nieuwe mobiel omdat mijn oudere defect is 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Arthur55 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Wat leuk dat je dit wil doen. Je kan daarvoor altijd contact opnemen met de klantenservice van Vodafone of langs een winkel gaan van Vodafone. Daarnaast kan je ook via de website je contract laten verlengen. Er zijn dus wel wat mogelijkheden om dit te doen.

Denk je meer informatie te willen, dan kan ik je de klantenservice en de winkel aanraden. Dan weten ze wat je nodig hebt en wil en dan kunnen ze het voor je in orde maken. Lukt het zo op die manier? Je kan overigens ook in je My Vodafone app kijken, als je dan je contract kan verlengen of vernieuwen, dan staat daar ook informatie over welk abonnement ze je aanraden.

Mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Arthur55 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Wat leuk dat je dit wil doen. Je kan daarvoor altijd contact opnemen met de klantenservice van Vodafone of langs een winkel gaan van Vodafone. Daarnaast kan je ook via de website je contract laten verlengen. Er zijn dus wel wat mogelijkheden om dit te doen.

Denk je meer informatie te willen, dan kan ik je de klantenservice en de winkel aanraden. Dan weten ze wat je nodig hebt en wil en dan kunnen ze het voor je in orde maken. Lukt het zo op die manier? Je kan overigens ook in je My Vodafone app kijken, als je dan je contract kan verlengen of vernieuwen, dan staat daar ook informatie over welk abonnement ze je aanraden.

Mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Arthur55 
Welkom op de Vodafone Community. 

Wat leuk dat je jouw abonnement bij ons wilt verlengen met een nieuw toestel! Ik heb je een link per e-mail gestuurd waarin je een kijkje kunt nemen bij onze abonnementen. Bestel je via mijn link, dan krijg je zelfs nog een beetje extra korting op je abonnement. Altijd leuk meegenomen ^^

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic