Maltezer

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Alle gegevens wissen samsung 9+ lukt niet.

Ik heb mijn abb. verlengt van de 9+ naar de s20. Alle gegevens heb ik overgezet, maar nu kan ik de Samsung 9+ niet meer naar de fabrieksinstellingen terug zetten. Hij zegt dan geen internet verbinding te hebben. Dat klopt ook wel maar de simkaart zit natuurlijk wel in mijn nieuwe mobiel.

Yvon

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Maltezer
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Yess Pedro en Steven,

Het is nu toch gelukt. Ik heb een beetje van jullie ideeën en mijn eigen vindingrijkheid gebruikt. Ik heb net zolang met de verkeerde pincode ingelogd tot het toestel zichzelf naar de fabrieksinstelling heeft gezet. Het kost je wat tijd maar dan heb je ook wat. Pedro en Steven jullie met namen bedankt voor het niet opgeven van hulp tips top mannen.

Een gelukkige Yvon

Bekijk in context

12 Reacties 12
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes

Hoi @Maltezer ,

Super goede keuze die Galaxy S20 ! Ik begrijp dat je graag je toestel wilt resetten.

Heb je de mogelijkheid om het toestel te verbinden met een WiFi netwerk? Dan kun je namelijk ook de reset uitvoeren.

Maltezer
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Hoi Pedro, ja ik heb toegang tot Wifi maar dat werk dus ook niet. Ook heb ik zojuist mijn simkaart er weer in gezet maar niets nada. Ik heb op diverse manieren geprobeerd om mijn Samsung 9+ terug te zetten naar de fabrieksinstelling maar niets lukt.

Yvon

SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes

Vreemd dat het niet lukt via de WiFi, Je toestel kan ook om een pincode vragen, deze dien je wel correct in te vullen. Voordat je verder gaat @Maltezer dien je wel even je Google account en Samsung account te verwijderen.

Check ook eens deze website van Samsung, daar staan diverse manieren om het toestel te resetten!

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Is het inmiddels gelukt om je gegevens te verwijderen @Maltezer 

Maltezer
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Nee Steven Vodafone, het is nog steeds niet gelukt.

Yvon

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Wat gebeurt er als je de simkaart terug zet? 

Als het goed is, staan de gegevens nu namelijk op je nieuwe toestel @Maltezer 

Dit kun je testen door de simkaart uit het toestel te halen.

Maltezer
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Hoi Steven Vodafone, Dat heb ik geprobeerd maar dan gebeurd er nog niets. Zonder simkaart zeg het toestel dat hij geen verbinding met het internet heeft. Met simkaart geeft hij die boodschap niet maar kan ik nog steeds niet alles wissen naar de fabrieksstand, al met al erg frustrerend want ik zit nu met twee toestellen met alle gegevens. Dus als jij een oplossing weet heel graag.

Yvon

SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes

Hi @Maltezer ,

In mijn vorige post tref je een link aan die verwijst naar de Samsung website, zou je vervolgens de stappen onder het kopje Fabrieksreset op een smartphone met behulp van knoppen uitvoeren. Het is wel zo dat je even je Google account als Samsung account dient te verwijderen voordat je een reset uitvoert.

Als je het wachtwoord bent vergeten van een van deze accounts kun je klikken op Wachtwoord vergeten

Maltezer
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Hoi Pedro, Ik had jouw bericht gezien en gelezen en niet onbelangrijk uit geprobeerd. Helaas heeft jouw oplossing ook niet mogen werken. Maar ik bedank je wel voor het meedenken hoor.

Yvon

SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes

Raar dat het niet lukt, als je Google/Samsung account als vergrendelscherm zijn verwijderd zou je het toestel moeten kunnen resetten @Maltezer .

Zou je kunnen kijken of je het toestel via Samsung Smart Switch kunt resetten? Dit programma maakt o.a. back-ups en kan ook een reset uitvoeren. Hopelijk lukt dit wel!

Je hebt hiervoor een laptop/desktop PC voor nodig en een USB-C kabel.

Maltezer
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Yess Pedro en Steven,

Het is nu toch gelukt. Ik heb een beetje van jullie ideeën en mijn eigen vindingrijkheid gebruikt. Ik heb net zolang met de verkeerde pincode ingelogd tot het toestel zichzelf naar de fabrieksinstelling heeft gezet. Het kost je wat tijd maar dan heb je ook wat. Pedro en Steven jullie met namen bedankt voor het niet opgeven van hulp tips top mannen.

Een gelukkige Yvon

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Fijn om te horen dat het gelukt is @Maltezer en dankjewel voor de terugkoppeling!
Nemen we gelijk weer mee :).

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic