SylV

Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Alleen telefoonnummer zichtbaar van opgeslagen contact

Privé heb ik een Samsung Galaxy S9, waarbij ik altijd netjes de naam zie als ik door een van mijn contacten gebeld word. Sinds kort heb ik voor mijn werk een Samsung Galaxy A40 (ook met Vodafone-abonnement), waarop ik van een deel van de ingevoerde contacten alleen het nummer zie als ze mij bellen. 

Als ik daarna bij 'recent’ terugkijk wie mij gebeld hebben, staat de naam er wel.

Wat te doen om dit op te lossen?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
SylV
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb de telefoonnummers opnieuw opgeslagen op de telefoon en nu gaat het goed. Soms is de oplossing te simpel. Maar het blijft vreemd.

Bedankt voor het meedenken.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @SylV . Welkom hier!

Ik help je graag verder. Maar eerlijk; ik zie het nog niet geheel voor me. En ik wil natuurlijk geen halve of onjuiste antwoorden geven. 

Je ziet dus, als ik het goed begrijp, niet altijd het nummer/de naam van wie je belt? Wat zie je op die momenten wél precies? 

 

En heb je je contacten op je telefoon opgeslagen of op je simkaart? (of een combinatie/beide. Zie je daar wellicht een patroon in met het wel/niet goed tonen van de naam?) 

SylV
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Dag Lycke,

Als ik gebeld word door een van  de door mij ingevoerde contacten, zie ik bij een aantal van hen (wel steeds dezelfde) alleen hun nummer en niet hun naam. Na het gesprek zie ik bij de recente gesprekken wel hun naam staan. Ze worden dus wel herkend. 

Ik heb alle nummers op mijn telefoon opgeslagen.

Zou het zin hebben de contacten te verwijderen en opnieuw op te slaan?

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Vreemd, ik ben inderdaad benieuwd wat er gebeurt als je het contact opnieuw opslaat.  En let er dan dus ook op of je het opslaat op je telefoon of je simkaart. Ik weet namelijk nog steeds niet hoe precies, maar denk dat dit wel ook een invloed kan hebben. 

SylV
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb de telefoonnummers opnieuw opgeslagen op de telefoon en nu gaat het goed. Soms is de oplossing te simpel. Maar het blijft vreemd.

Bedankt voor het meedenken.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Wel gek inderdaad. Maar heel fijn dat het nu werkt :-). 
 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic