EvS

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Bel en VM problemen met S10

Sinds n paar weken (na laatste update) kan ik niet gebeld worden, maar gaat meteen de VM aan. Óf ik kan wel gebeld worden maar gaat de VM niet aan.  Vorige week bij Phonehouse alles laten checken; er bleek niets mis met mijn instellingen. Zojuist mbv 12322 de VM weer ingeschakeld, maar dat houdt alweer in dat ik niet rechtstreeks gebeld kan worden. Hoe krijg ik dit opgelost ?? 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
EvS
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Dank je Steven,  het heeft niet geholpen.  Gisteren ben ik bij Vodafone geweest en gelukkig is het probleem  (eindelijk) opgelost. Het blijkt dat ik n keer een bep code heb ingetoetst waardoor ik rechtstreeks bellen heb uitgeschakeld. Hoe dat kan, geen idee, per ongeluk dus. De grote vraag achteraf is nu: waarom is dit NERGENS terug te vinden ?? Nl deze code in en uit te schakelen.. En het is niet de “niet storen” mogelijkheid op de telefoon. 

Dank je wel zover !

Bekijk in context

11 Reacties 11
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @EvS 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Staat het onder My Vodafone wel goed?
Als je inlogt in je My Vodafone account en dan onder service kijkt, dan kan je daar aangeven of je voicemail gelijk moet ingaan als mensen bellen, of niet. Zou je daar eens kunnen, en willen kijken. Eventueel zou je ook nog deze topic kunnen lezen, daarin staan ook codes bij het doorsturen van bellers naar je voicemail met tijdens erin. Misschien staat deze wel direct en wil je pas na een aantal seconden. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @EvS 
Een warm welkom op de Vodafone Community. 

Wat onhandig dat de personen die jou bellen direct worden doorgeschakeld naar de voicemail. Ik zie dat @Energieboy je nog wat goede tips heeft gegeven. Ben je hier nog mee aan de slag gegaan? Kun je de uitkomsten met ons delen. 

Je geeft ook aan dat dit probleem sinds de laatste update speelt. @SamsungExpert Heb jij toevallig vaker voorbij zien komen en/of weet je of de laatste update hier invloed op kan hebben?

EvS
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Energieboy wrote:

Hoi @EvS 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Staat het onder My Vodafone wel goed?
Als je inlogt in je My Vodafone account en dan onder service kijkt, dan kan je daar aangeven of je voicemail gelijk moet ingaan als mensen bellen, of niet. Zou je daar eens kunnen, en willen kijken. Eventueel zou je ook nog deze topic kunnen lezen, daarin staan ook codes bij het doorsturen van bellers naar je voicemail met tijdens erin. Misschien staat deze wel direct en wil je pas na een aantal seconden. 

Helaas heeft je goede advies niet geholpen. Bij My Vodafone account heb ik nogmaals mijn probleem voorgelegd, ik wacht nog even af. Dank je wel zover !

EvS
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Cecilia Vodafone wrote:

Hi @EvS 
Een warm welkom op de Vodafone Community. 

Wat onhandig dat de personen die jou bellen direct worden doorgeschakeld naar de voicemail. Ik zie dat @Energieboy je nog wat goede tips heeft gegeven. Ben je hier nog mee aan de slag gegaan? Kun je de uitkomsten met ons delen. 

Je geeft ook aan dat dit probleem sinds de laatste update speelt. @SamsungExpert Heb jij toevallig vaker voorbij zien komen en/of weet je of de laatste update hier invloed op kan hebben?

Advies van Energieboy heb ik opgevolgd. En bij My Vodafone Account heb ik nogmaals mijn probleem voorgelegd. Nergens is te vinden hoe ik dit kan oplossen. De rinkeltijd heb ik nu op 15 gezet. En nóg wordt de beller meteen naar VM doorgeschakeld……..ik snap er niks van, niemand snapt er iets van. Mijn instellingen heb ik nooit iets aan veranderd vóór dit gebeurde

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Heb je in het toestel een doorschakeling staan naar de voicemail? Dit kun je terug vinden onder de instellingen van je oproepen @EvS.

EvS
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Steven Vodafone wrote:

Heb je in het toestel een doorschakeling staan naar de voicemail? Dit kun je terug vinden onder de instellingen van je oproepen @EvS.

Dank voor je tip, maar ik vind t niet onder genoemde instellingen

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Heb je ook al eens de voicemail uitgeschakeld door 12330 te bellen en daarna weer de voicemail in te schakelen via 12331? 
Mocht dat niet werken, dan hoor ik het graag! Vul dan wel even de gegevens in je profiel in, zodat ik met je mee kan kijken hiervoor. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Had je mijn reactie nog gezien @EvS en heeft dit geholpen?

EvS
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Dank je Steven,  het heeft niet geholpen.  Gisteren ben ik bij Vodafone geweest en gelukkig is het probleem  (eindelijk) opgelost. Het blijkt dat ik n keer een bep code heb ingetoetst waardoor ik rechtstreeks bellen heb uitgeschakeld. Hoe dat kan, geen idee, per ongeluk dus. De grote vraag achteraf is nu: waarom is dit NERGENS terug te vinden ?? Nl deze code in en uit te schakelen.. En het is niet de “niet storen” mogelijkheid op de telefoon. 

Dank je wel zover !

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Je kunt met codes je toestel instellen. Doordat je hiermee je toestel instelt, is dit niet iets wat wij terug zien. Wij hebben namelijk geen inzicht in de instellingen van toestellen.

Via hier lees je hier meer over. Dit zijn vooral codes wat door developers gebruikt worden. 

EvS
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Steven Vodafone wrote:

Je kunt met codes je toestel instellen. Doordat je hiermee je toestel instelt, is dit niet iets wat wij terug zien. Wij hebben namelijk geen inzicht in de instellingen van toestellen.

Via hier lees je hier meer over. Dit zijn vooral codes wat door developers gebruikt worden. 

 

Dank je wel Steven ! Mvrgr. Els

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic