De Galaxy Note 10 en Note 10+ zijn er!

  • 9 augustus 2019
  • 31 reacties
  • 2867 keer bekeken

Het is eindelijk zover. Tijdens Unpacked 2019 werden de Note 10 en de grotere Note 10+ aangekondigd. Voor de echte Note Fans was het even afwachten. Maar ze zijn er eindelijk.
Hieronder lees je over een aantal features van de de Note.

De Samsung Galaxy Note10: een groot scherm, razendsnelle hardware en natuurlijk de veelzijdige S Pen.
De nieuwe Galaxy Note10+ variant is een smartphone in overdrive met nóg meer geheugen, een reusachtig scherm en extra 3D-cameralens

De Note 10+ ondersteunt Super Fast Charging. met een los verkrijgbare 45-watt oplader kan de telefoon na 30 minuten laden volgens Samsung weer de hele dag vooruit.
Net als de Galaxy S10 kan ook de Note 10 andere toestellen draadloos opladen via de Qi-standaard, of draadloze oordoppen of de Galaxy Watch.
De Note 10 heeft een 3500 mAh-accu, de 10+ eentje met 4300 mAh.

  • De hele dag door genoeg power met de Intelligent Battery
  • Cinematic Infinity Display voor een meeslepende kijkervaring
  • Met de S Pen Air Actions bedien je je favoriete apps op afstand
De note is gemaakt van hoogglans roestvrijstaal en glas. Beide smelten naadloos samen in een indrukwekkend dun design.




Let er op: Alleen de Note 10+ ondersteunt microsd-geheugenkaartjes.

Voor alle specificaties: klik hierrrrrrrrr

In welke kleur zijn de nieuwe toestellen verkrijgbaar?
Note 10 en 10+ zijn beschikbaar in Aura Glow en Aura Black.

Waar kan ik de Note 10 en 10+ bestellen?
De Samsung Galaxy Note 10 en 10+ te bestellen zijn via onze Vodafone winkels, webshop of 0800-0560. De Pre-order loopt vanaf 07-08-2019

Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?
Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren..

Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd?
De leveringen van de Note 10 en 10+ starten vanaf 23 augustus. Na je bestelling ontvang je concrete informatie over de levertijd van je toestel. Bij verlengingen sturen we je een e-mail zodra de bestelling is verstuurd en ontvang je daarbij ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken. Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd.

Nummerbehoud
Stap je over met nummerbehoud? Dan moet het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.

Pre-order
Pre-order tot en met 22 augustus 2019 de Samsung Galaxy Note10 of Note10+ en ontvang €100,00 boven de huidige inruilwaarde van je toestel. Deelnemende oude toestellen bestaan zowel uit smartphones als tablets. Bekijk de inruilwaarde via www.samsung.com/nl/inruil.

Stuur je oude toestel op met de volgende documenten:
* Geldig pre-order aankoopbewijs van je nieuwe Note10 of Note10+.
* Het verkoopformulier met ondertekende afstandsverklaring van je oude toestel.
* De originele streepjescode als uitsnede van de verpakking met EAN-code en het IMEI-nummer.
* De pre-order fase loopt van 7 augustus tot en met 22 augustus 2019
* Voor de volledige informatie, zie klik hier.

We zijn uiteraard weer benieuwd naar jullie ervaringen met de Note 10/ Note 10+ en wat jullie vinden van deze 2 nieuwe toestellen.

31 reacties

Reputatie 7
Badge +23
Mijn vraag is, kan ik het toestel ook los kopen bij jullie?
Of moet ik daar echt een abonnement bij aansluiten?
Dat kan zeker @Energieboy. Dit kan via een van onze winkels.
Reputatie 7
Badge +23
Dat kan zeker @Energieboy. Dit kan via een van onze winkels.
Ah, top op te weten. Zal er nog eens over gaan nadenken of ik over wil stappen 😉
Hij ziet er wel mooi uit 🤐
De pre-order deal valt me wel iets tegen.
Bij de S10 kreeg je buds tijdens pre-order, bij de Note had ik iets soortgelijks verwacht met de verwijdering van de Jack.
Enige actie momenteel is met inruil oude toestel, maar als je je oude toestel niet in wil ruilen?
Tenzij ik iets over het hoofd zie, zie ik geen reden om enkele weken te wachten en de gebruiks reviews af te wachten.
Al kom ik van een S7 en is mijn abbo upgrade ruim een jaar overdue..
Helaas is dit vanuit Samsung bepaald @Willis Dit zijn geen acties vanuit ons.
Bij de pre order van de S10 kreeg je inderdaad de buds. Indien je het oude toestel niet wilt inruilen, dan is er geen extra actie vanuit Samsung.
Waarom Samsung op dit moment hiervoor kiest, durf ik niet te zeggen. Vaak veranderen de acties van Samsung om de paar maanden. Misschien dat er over een maand of 2/3 een leuke actie voorbij komt.
Ik heb 7 dagen geleden de volgende mail van jullie ontvangen:

"Vervelend, je bestelling komt iets later dan verwacht. We doen er alles aan om het zo snel mogelijk bij je te bezorgen. Zodra 't op voorraad is, nemen we contact met je op voor een bezorgafspraak. We houden je per sms op de hoogte over de verwachte levertermijn.
Bedankt voor je geduld,
Vodafone"


Dit was één dag nadat ik met jullie contact heb gehad om mijn contract te verlengen. Nu vraag ik mij af; krijg ik mijn telefoon wel rond de 23e of wordt hiermee bedoeld dat ik langer moet wachten? Ik heb na deze dagen ook geen mails meer gehad met een andere status en in mijn MyVodafone account zie ik ook nog geen aanpassingen terug.

Ik ben benieuwd naar dit toestel en kan niet wachten om deze in gebruik te nemen!
Ik kan mij voorstellen dat je het toestel zo snel mogelijk wilt hebben @ZiggyItjoe.
Helaas heb ik vanuit hier geen inzicht in individuele bestellingen en de levertijd daar van. Het beste kun je hierover contact opnemen met mijn collega's van de afdeling Status Order.
Zij zijn bereikbaar via 0800-0560.
Ik kan mij voorstellen dat je het toestel zo snel mogelijk wilt hebben @ZiggyItjoe.
Helaas heb ik vanuit hier geen inzicht in individuele bestellingen en de levertijd daar van. Het beste kun je hierover contact opnemen met mijn collega's van de afdeling Status Order.
Zij zijn bereikbaar via 0800-0560.


Hoi Steven,

Bedankt voor je reactie. Ik heb ondertussen inderdaad al telefonisch contact gehad met één van je collega's.
Super, weet je al wanneer je het toestel gaat ontvangen @ZiggyItjoe?
@Steven als het goed is ben ik morgen de gelukkige eigenaar van mijn Note 10+! Nog een nachtje slapen dus.
Spannend @ZiggyItjoe!
Laat je weten wat je van het toestel vind?
@Steven komt helemaal goed!
Reputatie 1
Hloopt dat ik het ook morgen in mijn handen krijgt via de koerier.
Reputatie 7
Badge +23
Hloopt dat ik het ook morgen in mijn handen krijgt via de koerier.
Dat hoop ik ook!
Veel plezier alvast 🙂
Yes...wordt vandaag aan mijn voordeur geleverd.
Reputatie 7
Badge +23
Yes...wordt vandaag aan mijn voordeur geleverd.
Veel plezier 🙂
nou, ik wacht nog steeds op een leverings-smsje of e-mail. beetje appart hoort een pre-order er juist niet voor te zorgen dat je een van de eerste ben die het apparaat in handen krijg? heb vandaag nog steeds niks te horen gekregen over de levering, kon eigenlijk net zo goed naar de winkel gaan dan had ik hem nog sneller. ach ja, hoop snel op wat meer duidelijkheid, kan namelijk niet wachten
nou, ik wacht nog steeds op een leverings-smsje of e-mail. beetje appart hoort een pre-order er juist niet voor te zorgen dat je een van de eerste ben die het apparaat in handen krijg? heb vandaag nog steeds niks te horen gekregen over de levering, kon eigenlijk net zo goed naar de winkel gaan dan had ik hem nog sneller. ach ja, hoop snel op wat meer duidelijkheid, kan namelijk niet wachten

Inderdaad, ik kreeg gister wel de leverings-sms, incl. trackingcode: morgen tussen 13:15 en 16:15.
Vandaag de hele dag staat er"Zending wordt verwacht, maar zit nog niet in sorteerproces." Morgen tussen 13:00 en 15:30

Een redelijk flauwe pre-order bonus plus je telefoon later dan vanuit de winkel. Of zijn dat de extra's bij de note 10+?😒

nou, ik wacht nog steeds op een leverings-smsje of e-mail. beetje appart hoort een pre-order er juist niet voor te zorgen dat je een van de eerste ben die het apparaat in handen krijg? heb vandaag nog steeds niks te horen gekregen over de levering, kon eigenlijk net zo goed naar de winkel gaan dan had ik hem nog sneller. ach ja, hoop snel op wat meer duidelijkheid, kan namelijk niet wachtenInderdaad, ik kreeg gister wel de leverings-sms, incl. trackingcode: morgen tussen 13:15 en 16:15.
Vandaag de hele dag staat er"Zending wordt verwacht, maar zit nog niet in sorteerproces." Morgen tussen 13:00 en 15:30

Een redelijk flauwe pre-order bonus plus je telefoon later dan vanuit de winkel. Of zijn dat de extra's bij de note 10+?😒


ik denk de extra's, wel erg jammer dit. hoop dat je je toestel snel in handen krijg! ik zal waarschijnlijk nog langer moeten wachten!
Zending wordt verwacht maar zit nog niet in sorteerproces. Post nl zegt daar mee dat zij nog niks hebben ontvangen.
Ik vraag me af of het toestel verstuurd is
Zo just een mailtje gehad van Post nl dat zij het toestel ontvangen hebben.
Ik ben zeer benieuw ☺️
Reputatie 2
Badge +1
Gisteren de Note 10 Plus in zwarte kleur besteld met een verlenging. De status op de site van VF is al sinds gisteren Uitleveren, klaar voor verzenden, wanneer je telefoon is verstuurd, zie je hieronder een track en trace nummer.

Deze echter nog steeds niet gehad. Is het toestel uberhaupt op voorraad?
Reputatie 7
Badge +23
Gisteren de Note 10 Plus in zwarte kleur besteld met een verlenging. De status op de site van VF is al sinds gisteren Uitleveren, klaar voor verzenden, wanneer je telefoon is verstuurd, zie je hieronder een track en trace nummer.

Deze echter nog steeds niet gehad. Is het toestel uberhaupt op voorraad?

Goede vraag, geen idee of die op voorraad is. Afwachten, verwacht toch wel dat Vodafone hem zal toezenden. Erg jammer dat je hem al niet hebt maar vast des te leuker als je hem dan krijgt.

Wens je toch een goed weekend en misschien dat er nog een moderator komt die iets kan melden over de verzendingen.
Helaas hebben wij geen inzicht in orders @Energieboy @Rikimaru
Voor een status update mag er gebeld worden met mijn collega's van Status order. Zij zijn bereikbaar via 0800-0560.
Heel mooi toestel. Ik heb deze nu 10 dagen in mijn bezit. Gekocht bij Vodafone. Alleen het aanvragen van een verzekering is een crime..

Ik moet het type nr e.d. invoeren wil ik een verzekering kunnen afsluiten. De types voor de Samsung Note gaan maar tot de Note 4. Alle Note's na de 4 staan er niet in. Mijn Note 10+ dus ook niet.

Via Twitter hulp bij de aanvraag gehad. Medewerker zei op 21/09/19 dat zij/hij de verzekering (Top Garant) voor mij had afgesloten Case#8999723. Ik heb 2 maal gevraagd hoe het er nu mee staat. Kreeg geen antwoord.

Afgelopen zondag nog maar eens een keer op Twitter gevraagd, toen kreeg ik de reactie dat de verzekering niet was aangevraagd, de medewerker zou mij verder helpen om alsnog de verzekering aan te vragen.

Nu lijkt het erop dat het gelukt is, maar dat moet ik nog even afwachten want dat werd mij de vorige keer ook gezegd...

Ik vind het ronduit klantonvriendelijk hoe dit is gelopen!
Dat mijn toestel er niet bijstaat (alleen maar oude Note's) ,
de medewerker die zei dat zij/hij alles geregeld had wat dus niet zo bleek te zijn,
geen antwoord krijgen als je vraagt hoe het ermee staat..

Partner moet ook een nieuw toestel. Die gaan we maar ergens anders kopen...

Jammer, erg jammer!

Reageer