Sticky

De nieuwe Samsung S10, S10+ en S10e zijn er!

• 21 februari 2019
  • 35 reacties
  • 4000 Bekeken

Toon eerste bericht

35 reacties

Voor de 2e Keer een pre order geplaatst bij vodafone. De eerste keer was een s8plus. Deze kreeg ik echt weken later dan mensen die de telefoon gewoon in de winkel kochten. Wat heeft pre orderen dan voor een zin?! Nu de s10plus besteld tijdens de pre order. Zelfde verhaal . Ik kan nu naar meerdere winkels en webshops waar ik de telefoon gewoon in mijn hand gedrukt krijg of morgen binnen heb. Maar met een pre order kan ik nog weken wachten. Ik dacht dat het hele punt van eerder bestellen was dat je ook eerder je telefoon zou krijgen, of dat van de eerste zending jouw telefoon al gereserveerd was omdat je hem al hebt bestelden betaald.

Dan lees ik hier dat je dan even contact op moet nemen met de klantenservice. Dat was een lachertje. Ik kreeg na een half uur alleen te horen:"we hebben hem niet in voorraad, je hoort het vanzelf wel.". Goed verhaal. Als ik ergens iets bestel krijg ik een datum waarop ik mijn pakketje binnenkrojg, ook als ie niet op voorraad is. Kan vodafone niet bij Samsung een schatting krijgen van hoe of wat? Want dit is echt teleurstellend. Je moet mensen niet iets beloven dat je niet waar kunt maken, business 101.
Dit is echt waar en ik snap niet het bedrijf der niks tegen doet... mensen stappen alleen maar naar een andere provider puur om dingen die worden beloofd maar niet worden nagekomen

ik vraag me ook af als ik pas de pre order samsung galaxy s10+ green over 3 weken krijg dan kan ik de galaxy buds niet eens meer aanvragen en dan vraag ik me af doet vodafone dit express zodat we de buds niet krijgen of is dit gewoon de zoveelste fout die ze maken?
@Kenny135 @Randy89 bij een pre-order zijn wij ook afhankelijk van hetgeen wat er bij de eerste levering vanuit de fabrikant binnen komt. Hierdoor kan het zijn, dat een bepaald toestel waar veel vraag naar is, niet geleverd kan worden.
De actie van de buds lopen via Samsung. Mocht je hierover vragen hebben of ergens tegenaan lopen, kun je contact opnemen via telefoonnummer 088-9090100 (lokaal tarief) of per e-mail via samsungmobile@consumercare.info
Je kunt de Buds aanvragen tot 8 april via https://www.samsung.com/nl/pre-order/
Reputatie 1
Badge +1
Nog ff over de Galaxy Buds... Het was eerste niet gelukt via Samsung Members en ik was echt van plan een email naar Mister Samsung te versturen, maar toen keek ik voor de zekerheid nog een keer in de app van Samsung Members... en ja hoor... ik kwam dit keer wel in aanmerking voor de Buds.
Dus een goede tip voor anderen met hetzelfde probleem... kijk een tweede keer in de app voor dat je een boze email verstuur, je weet maar nooit.
Nu wacht ik op goedkeuring, neem ik aan, en ik zie ze wel verschijnen.
🙂
Als het goed is krijg je na aanvraag een bevestiging vanuit Samsung.
Je kunt het inderdaad via de app of via de website aanvragen van Samsung.
Ik heb een vraagje over verlengen inclusive een S10+
Als Ik via bel simpel. nl verleng dan ben ik veel goedkoper uit dan wanneer ik dezelfde bestelli g verleng bij Vodafone waar ik al tientallen jaren een abonnement heb.
Hoe kan dat?
Reputatie 6
Hoi @Ron58

Neem voor deze vraag even contact op met onze telefonische verkoopafdeling via 0800-0560 (gratis). Zij kijken graag even met je mee en doen je vervolgens een persoonlijk aanbod.
Heb je inmiddels contact gehad met mijn collega's @ESTHERBIERMA?
Weten jullie ook al wanneer de note 10 uit komt bij jullie.
Reputatie 6
Hier heb ik helaas nog geen informatie over @Dolfijntje 4-12. Houd onze website in de gaten voor updates hierover! 🙂

Reageer