D.Criens

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Galaxy S10+ levering

Gelezen heb ik dat de Galaxy S10+ vanaf vandaag uitgeleverd wordt. Betekend dit voor ieder die het toestel ge-preorderd heeft dat het toestel waarschijnlijk morgen bezorgd wordt?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi D.Criens
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Dat zou het eventueel kunnen betekenen. Maar of dit ook echt zeker is, dat durf ik je niet te zeggen.
Het best wat je kan doen is contact opnemen met de klantenservice van Vodafone en vragen of die kunnen inzien wanneer je toestel binnen komt. Hier op de Community kunnen we niet kijken, dat kan alleen de klantenservice.

Je krijgt vanzelf een bericht met daarin een Track & Trace nummer om te zien wanneer je toestel binnen komt.

Bekijk in context

13 Reacties 13
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi D.Criens
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Dat zou het eventueel kunnen betekenen. Maar of dit ook echt zeker is, dat durf ik je niet te zeggen.
Het best wat je kan doen is contact opnemen met de klantenservice van Vodafone en vragen of die kunnen inzien wanneer je toestel binnen komt. Hier op de Community kunnen we niet kijken, dat kan alleen de klantenservice.

Je krijgt vanzelf een bericht met daarin een Track & Trace nummer om te zien wanneer je toestel binnen komt.
Rons revenge

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb ook een pre order gedaan maar nog geen samsung galaxy s10 + in huis, een vriend van mij heeft anderhalve dag later een pre order geplaatst via tele 2 en heeft hem al wel binnen gekregen, waar gaat het bij Vodafone fout?
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Rons revenge
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Er zal niets fout gaan, er zullen meer mensen bij Vodafone een Pre Order hebben geplaatst. (ga ik zo vanuit)
Het kan daarom wat langer duren dan bij een andere provider. Vervelend natuurlijk, maar je zal nog even geduld moeten hebben. Wil je meer informatie, neem dan contact op met de klantenservice van Vodafone.

Ik hoop voor je dat die snel binnen komt en dat je er van kunt genieten 😉
D.Criens
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Rons revenge wrote:
Ik heb ook een pre order gedaan maar nog geen samsung galaxy s10 + in huis, een vriend van mij heeft anderhalve dag later een pre order geplaatst via tele 2 en heeft hem al wel binnen gekregen, waar gaat het bij Vodafone fout?


Dit is ook mijn gedachte. Keurig ver voor 8 maart pre-order gedaan, maar tot op heden niks gehoord/gelezen. Als je ervan uitgaat dat je je toestel gister of vandaag zou krijgen, is dat wel een teleurstelling.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Even klantenservice van Vodafone bellen of een chat te starten en vragen of ze kunnen inzien hoe lang het nog duurt!
Danny010

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Hier het zelfde s10 plus 512 GB gepreorderd ook nog niks binnen geen mail niks beetje jammer weer
Kenny135

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik vind het allemaal een beetje apart, want nu is het gewoon afwachten terwijl er eerst een datum was geprikt, ik snap dat het druk is maar het is ook raar om alle telefoon af te leveren op een dag als je volgens mij wel weet dat je meer dan duizenden mensen hebt die gaan wachten en volgensmij zelfs meer dan duizenden
Kenny135

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hoop dat iedereen die een pre order heeft gedaan ze telefoon nog voor woensdag krijgt
Rick1456

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bij mij idem, heb meerdere keren gebeld met de klantenservice. 25 feb besteld en nog niks gehoord iets over bezorgen etc. Nou bleek er een fout in het systeem te zijn... Wel grappig dat als je meerdere keren belt de ene medewerker zegt u order is nog niet verwerkt door een probleem. En de dag erna zegt ze collega dat die inmiddels verwerkt is. Nou ik zit inmiddels een week zonder toestel want die mijn s8 was kapot. Het begint me nu aardig vervelend te worden. Vodafone geeft aan dat ze het vrijdag opgelost hebben. Nou ik wacht het af ik ben heel benieuwd! Want dat zeiden jullie vorige week ook al. Verder is het natúúrlijk te slecht voor woorden als je als nieuwe klant bij vodafone bent geworden ze je zo op je plek zetten. Jullie laten niks horen en je moet overal achteraan. En dat voor een telefoon ohh,oh, oh. En dan maar hopen dat het goed gaat met die gratis oordopjes want dat word veldslag 2. Nou Vodafone ik sta te trappelen om jullie track en trace code. Ik wacht het af a.s vrijdag! Joejoe
Rick1456

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Energieboy wrote:
Hoi D.Criens
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Dat zou het eventueel kunnen betekenen. Maar of dit ook echt zeker is, dat durf ik je niet te zeggen.
Het best wat je kan doen is contact opnemen met de klantenservice van Vodafone en vragen of die kunnen inzien wanneer je toestel binnen komt. Hier op de Community kunnen we niet kijken, dat kan alleen de klantenservice.

Je krijgt vanzelf een bericht met daarin een Track & Trace nummer om te zien wanneer je toestel binnen komt.




Daar zeggen ze dat er een systeemfout is en de order niet verwerkt is. En dat zou vorige week al opgelost zijn??? En nu ineens weer vrijdag. Erg vervelend allemaal hoor. Helemaal als je nieuwe klant bent.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Wat je zegt Rick.
Het is zeker vervelend als je nieuwe klant bent en er gaan dingen in het begin al niet goed.
Meestal is dat de wet van Murphy en je kent het wel. Laten we dan hopen dat het vrijdag binnen komt.
Vodafone zal ook zeker z'n best doen om iedereen te voorzien van een nieuw toestel, daar mag je wel van op aan.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Heb je de telefoon ondertussen in je bezit Rick1456 ? Ik mag hopen van wel...
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Geen reactie, topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic