Wilfried

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Galaxy S10+ op voorraad in de winkel?

Goedemorgen mijn vrouw en ik zouden graag een abonnement op de Galaxy S10+ 128GB Zwart af willen sluiten wij wonen in Hengelo maar nou is onze vraag dus of de Galaxy S10+ in de winkel van Vodafone Hengelo gwn op voorraad zijn of niet ? Ik hoor graag zo snel mogelijk van jullie terug

MVG: Wilfried,
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Wilfried
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Je kan het beste dan contact opnemen met de klantenservice van Vodafone en die kunnen bellen met de winkel om te vragen of ze deze nog op voorraad hebben. Maar als je in Hengelo woont en er is een Vodafone winkel in Hengelo dan kan je er natuurlijk ook gewoon even naar toe gaan 🙂 Denk dat je dan sneller informatie hebt dan via de telefoon.

Via de Community is hier verder geen informatie over te verstrekken ;(
Succes in ieder geval en alvast veel plezier!

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Wilfried
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Je kan het beste dan contact opnemen met de klantenservice van Vodafone en die kunnen bellen met de winkel om te vragen of ze deze nog op voorraad hebben. Maar als je in Hengelo woont en er is een Vodafone winkel in Hengelo dan kan je er natuurlijk ook gewoon even naar toe gaan 🙂 Denk dat je dan sneller informatie hebt dan via de telefoon.

Via de Community is hier verder geen informatie over te verstrekken ;(
Succes in ieder geval en alvast veel plezier!
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Heb je ondertussen contact met onze klantenservice of één van de winkels gehad @Wilfried?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Geen reacite, topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic