Vinod

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Harman Kardon speaker actie

Ik heb de Samsung S9 gekocht via Vodafone site maar geen mail ontvangen met unieke code Harman Kardon actie. Hoe kan ik die alsnog krijgen?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
murphey

Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Het blijkt dat er een mail gestuurd is, net voor of aan het begin van de pre-order mogelijkheid (denk ik) waarin het aanbod stond van de speaker.
Ik vond deze mail terug tussen de spam en had hem dus niet gelezen. De actie had ik op de website gezien.

Ik heb nu dus alsnog een code waarmee ik de speaker kon bestellen. Jammer is gewoon dat Vodafone, toen ik meerdere keren mijn vraag bij hen heb neergelegd, foutieve informatie heeft gegeven, geen duidelijkheid heeft verschaft en ik 3 weken lang van het kastje naar de muur ben gestuurd. Dan had al dit gedoe en gemopper niet nodig geweest.

Maar goed, mijn probleem is opgelost. Check je mail,ook in je spam dus, of hij daar tussen staat.

Bekijk in context

32 Reacties 32
Dirkjan89

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb wel de unieke code gekregen maar na het invullen van mijn gegevens krijg ik geen bevestigingsmail.
Vinod
topicstarter
Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb de code inmiddels ook ontvangen maar ook geen bevestigings mail.

Omalaura

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik ook kan ook geen e mail sturen naar ze
Vodafoon medere keren gebeld en eindelijk een telefoon nummer gekregen 0712032162 maar geen gehoor toen een e mail gekregen
Accessoire.vodafoon@mconomy.nl maar op deze komen ze terug
Meschien lukt het jullie dan hoor ik het graag
Gr oma laura
Vinod
topicstarter
Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik ben gisteren gebeld door Vodafone en mij is gezegd dat ik eind van deze week e-mail krijg met verdere instructies. Ze wachten totdat pre-registratie periode voorbij is.
J_vdW

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,

Mij is hetzelfde overkomen. Gisteren heb ik mijn contract verlengd incl. een Samsung Galaxy S9.
Tot op heden heb ik geen actiecode ontvangen, ondanks dat dit werd aangegeven bij mijn verlengaanbod.

Wanneer mag ik de actiecode verwachten?

Met vriendelijke groet,

Vinod
topicstarter
Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik had de actie code in een SMS ontvangen al voordat ik de S9 had besteld.
Amadan90

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb ook geen code ontvangen. S9 woensdag gekocht. Wanneer kan ik de code verwachten?
Vinod
topicstarter
Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Je zal dan moeten bellen met klantenservice.

Alicia1

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb een tijd geleden de pre-registratie hiervoor gedaan met een code. Zodra de telefoons geleverd zouden worden, zou ik mail krijgen. Inmiddels heb ik de telefoon al meer dan een week, maar nogsteeds geen mail om verder te registreren..
Vinod
topicstarter
Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik wacht ook nog op de mail met verdere instructies. Zal toch maar morgen bellen met klantenservice.

Vinod
topicstarter
Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb vandaag de email van Vodafone ontvangen om de registratie te voltooien. Inmiddels ook gedaan. Ik hoop dat jullie ook de mail ontvangen hebben.
Alicia1

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Yes, ik heb de mail ook gehad. Wacht nu nog op de bevestigingsmail van de registratie.
michel4

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heb meerdere malen naar dit mail adres gemaild krijg het steeds terug dat deze niet bestaat.
Ook nog naar Samsung zelf gebeld kreeg ik een ander adres info@vodafoonacties.nl zelfde verhaal
Vinod
topicstarter
Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Misschien kan je bellen (071-2032162) of mailen (accessoire.vodafone@mconomy.nl) met de afdeling accessoires.
michel4

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
hoihoi, als ik een mail wil sturen naar dat adres krijg ik hem steeds terug "onbestelbaar" en het telefoon nr. is nu niet in gebruik zal wel alleen tijdens kantooruren zijn.
Vinod
topicstarter
Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ze zijn telefonisch bereikbaar tot 17 uur.
Amadan90

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb eindelijk een code! De afdeling vodafonepromotions@mconomy.nl is verantwoordelijk voor promoties en kunnen je dus verder helpen.
Omalaura

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo mag ik vragen hoelang jij je telefoon al in je bezit is.
ik heb hem nu twee weken maar nog niks gehoord.
daarom mijn vraag aan jou
gr oma laura
Vinod
topicstarter
Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb hem sinds 8 maart.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic