BiancaS

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoe schoon ik mijn telefoon op

Ik krijg regelmatig de melding dan mijn geheugen bijna vol is en dat bepaalde systeemfuncties niet meer goed werken. Ik heb alles al op geheugenkaart gezet wat er op kan. Heb AppMgr III erop gezet. Die vindt geen verplaatsbare applicaties. Ik heb totaal 1.97 GB waarvan nog maar 185MB vrij. Updates doet mn telefoon al niet meer 😞 Wie kan me helpen?????
6 Reacties 6
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!
 
En om welk toestel gaat het? Heb je anders al eens gekeken welke foto's bijvoorbeeld of video's overbodig zijn en deze zijn te verwijderen. Want je kunt natuurlijk je media ook op je PC zetten via Samsung Kies bijvoorbeeld maak je en Back Up van je toestel. Ook zou je bijvoorbeeld je Internet geschiedenis kunnen verwijderen ook op je mp3 speler op het toestel kijken welke liedjes bij het overige mogen. En ook zou je kunnen kijken of er misschien niet en App tussen zit die je niet meer gebruikt. 
MajorLOL

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Hallo biancaS,

Kijk ook even naar je download folders

Met Vriendelijke Groet,
Dennis
BiancaS
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Het gaat om de Samsung GalaxyS2 En foto's muziek e.d. heb ik op SD kaart gezet en Dennis hoe kom ik bij de downloadfolders?? Dankjewel in ieder geval voor de antwoorden 🙂
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!

Als je naar al je downloads wilt kun je het volgende doen. Apps > Mijn bestanden > Alle bestanden > Downloads. Of klik op het Download icoontje in je app menu.
BiancaS
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik zit nu in Apps > Mijn bestanden > alle bestanden en dan staat er bij mij extSdcard of sdcard0 ??? Dus geen downloads
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hi bianca, sdcar0 is het interne geheugen van je telefoon. extSdcard is als het goed is een los kaartje dat je zelf in je toestel gedaan hebt toch?

De downloadsmap vind je via apps > mijn bestanden > sdcard0> omlaag scrollen > download
Daarnaast kun je via deze zelfde weg eens kijken in de map DCIM > camera.
Foto's en filmpjes kunnen ook veel ruimte innemen en die kun je heel eenvoudig naar je PC kopiëren. Kwestie van verbinden via het USB kabeltje en dan vind je je telefoon als een soort harde schijf in de verkenner van windows.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic