Beantwoord

Hotspot - Geen internet

  • 9 december 2020
  • 1 reactie
  • 361 keer bekeken

Sinds gisteren heb ik  een abonnement lopen bij Vodafone - onbeperkt internetnetten. Dit heb ik gekozen omdat ik regelmatig gebruik maak van de hotspot voor mijn laptop of tablet. Het internet op mijn mobiel doet het wel, alleen als ik verbinding maak met de laptop/tablet geeft het aan dat er geen internet is. Bij namen toegangspunten staat op Vodafone Internet. 

Hoe kan ik er voor zorgen dat dit opgelost kan worden?

Alvast bedankt! 

icon

Beste antwoord door Cecilia Vodafone 9 december 2020, 14:11

Hi @Nirma 
Een warm welkom op de Vodafone Community. 

Behoorlijk onhandig dat je geen internettoegang hebt via jouw hotspot. Laten we samen aan de slag gaan om dit op te lossen. Waar ik allereerst heel nieuwsgierig naar ben is of je toevallig al eens hebt geprobeerd om een ander toestel aan te melden op de hotspot? Als je deze mogelijkheid hebt, dan ben ik heel benieuwd wat er dan gebeurd. 

Heb je toevallig ook gekeken naar de APN instellingen? Wil je eens controleren of je ze op dezelfde wijze hebt ingesteld als op deze pagina?
Mocht bovenstaande overeenkomen, wil je dan bij de APN instellingen bij het type toegangspunt eens alles verwijderen en dan een * te plaatsen? 
Hopelijk zien we je snel terug met een update. :hugging:
 

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 6
Badge +10

Hi @Nirma 
Een warm welkom op de Vodafone Community. 

Behoorlijk onhandig dat je geen internettoegang hebt via jouw hotspot. Laten we samen aan de slag gaan om dit op te lossen. Waar ik allereerst heel nieuwsgierig naar ben is of je toevallig al eens hebt geprobeerd om een ander toestel aan te melden op de hotspot? Als je deze mogelijkheid hebt, dan ben ik heel benieuwd wat er dan gebeurd. 

Heb je toevallig ook gekeken naar de APN instellingen? Wil je eens controleren of je ze op dezelfde wijze hebt ingesteld als op deze pagina?
Mocht bovenstaande overeenkomen, wil je dan bij de APN instellingen bij het type toegangspunt eens alles verwijderen en dan een * te plaatsen? 
Hopelijk zien we je snel terug met een update. :hugging: