1
Vraag
2
Reacties
Nirma

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hotspot - Geen internet

Sinds gisteren heb ik  een abonnement lopen bij Vodafone - onbeperkt internetnetten. Dit heb ik gekozen omdat ik regelmatig gebruik maak van de hotspot voor mijn laptop of tablet. Het internet op mijn mobiel doet het wel, alleen als ik verbinding maak met de laptop/tablet geeft het aan dat er geen internet is. Bij namen toegangspunten staat op Vodafone Internet. 

Hoe kan ik er voor zorgen dat dit opgelost kan worden?

Alvast bedankt! 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Nirma 
Een warm welkom op de Vodafone Community. 

Behoorlijk onhandig dat je geen internettoegang hebt via jouw hotspot. Laten we samen aan de slag gaan om dit op te lossen. Waar ik allereerst heel nieuwsgierig naar ben is of je toevallig al eens hebt geprobeerd om een ander toestel aan te melden op de hotspot? Als je deze mogelijkheid hebt, dan ben ik heel benieuwd wat er dan gebeurd. 

Heb je toevallig ook gekeken naar de APN instellingen? Wil je eens controleren of je ze op dezelfde wijze hebt ingesteld als op deze pagina?
Mocht bovenstaande overeenkomen, wil je dan bij de APN instellingen bij het type toegangspunt eens alles verwijderen en dan een * te plaatsen? 
Hopelijk zien we je snel terug met een update. 
 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Nirma 
Een warm welkom op de Vodafone Community. 

Behoorlijk onhandig dat je geen internettoegang hebt via jouw hotspot. Laten we samen aan de slag gaan om dit op te lossen. Waar ik allereerst heel nieuwsgierig naar ben is of je toevallig al eens hebt geprobeerd om een ander toestel aan te melden op de hotspot? Als je deze mogelijkheid hebt, dan ben ik heel benieuwd wat er dan gebeurd. 

Heb je toevallig ook gekeken naar de APN instellingen? Wil je eens controleren of je ze op dezelfde wijze hebt ingesteld als op deze pagina?
Mocht bovenstaande overeenkomen, wil je dan bij de APN instellingen bij het type toegangspunt eens alles verwijderen en dan een * te plaatsen? 
Hopelijk zien we je snel terug met een update. 
 

Marco Hoes

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

HI Cecilia, dat heb ik gedaan maar er verandert niets. Op mijn laptop wel verbinding met de hotspot maar geen internet. Is er nog een andere oplossing??

Alvast dank, Marco

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

@Marco Hoes, dat schiet niet op. Om welk toestel gaat het en welke APN heb je ingesteld staan? Kun je wel internet gebruiken op een ander apparaat wat verbonden is met de hotspot?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic