dorus1975

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

In Duitsland aanwezig, maar geen netwerk/internet.

hoe los ik dit op.

Bij Vodafone in Duitsland kunnen ze me niet helpen

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @dorus1975 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Het klinkt vreemd maar begrijpelijk dat ze je daar niet kunnen helpen. Je bent een Vodafone NL klant en die moeten zorgen dat je online kan komen in Duitsland. Daarvoor is een topic aangemaakt met informatie over bellen/data in het buitenland. 

Zou je deze topic eens willen lezen en kijken of je daar iets aan hebt. Daar staat ook te lezen als het helemaal niet meer lukt dat je dan kan bellen met de klantenservice van Vodafone (of een chat starten) en die moeten je dan verder helpen. Maar lees eerst deze topic even door: https://forum.vodafone.nl/buitenland-6/instellingen-mobiele-data-in-het-buitenland-roaming-299774

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @dorus1975 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Het klinkt vreemd maar begrijpelijk dat ze je daar niet kunnen helpen. Je bent een Vodafone NL klant en die moeten zorgen dat je online kan komen in Duitsland. Daarvoor is een topic aangemaakt met informatie over bellen/data in het buitenland. 

Zou je deze topic eens willen lezen en kijken of je daar iets aan hebt. Daar staat ook te lezen als het helemaal niet meer lukt dat je dan kan bellen met de klantenservice van Vodafone (of een chat starten) en die moeten je dan verder helpen. Maar lees eerst deze topic even door: https://forum.vodafone.nl/buitenland-6/instellingen-mobiele-data-in-het-buitenland-roaming-299774

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 876Oplossingen
  • 1030Likes

Een warm welkom op de Vodafone Community @dorus1975 

Ook in Duitsland wil je uiteraard wel bereikbaar zijn! Dit moet ook gewoon mogelijk zijn. Ik zie dat @Energieboy je al een handige pagina heeft toegestuurd. Ben je hier al mee aan de slag gegaan? 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic