Kenny135

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Levering van de samsung galaxy s10-10+

Ik had een pre order gedaan voor de samsung galaxy s10+ en de telefoon zou vrijdag komen maar dat is nu al 3 dagen geleden, ik had gister gesproken met iemand van vodafone via chat en die zei dat ik gewoon moest wachten, later zag ik dat bij t-mobile de samsung galaxy s10 green pas na 3 weken wird geleverd en bij sommige zelfs langer. Mijn vraag is nu wanneer krijgen we de telefoons binnen want stel ik moet langer wachten dan 4 weken dan kan ik niet meer de galaxy buds krijgen..
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Kenny135
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Dit is een klanten helpt klanten community en ook wij als klanten onder elkaar kunnen niet zeggen wanneer het toestel geleverd gaat worden. Dat wat de klantenservice je heeft laten weten, nog even te wachten, het beste antwoord is. Het is natuurlijk heel erg lastig en vervelend maar op dit moment niets aan te doen. Er zijn waarschijnlijk heel veel mensen die zo'n toestel hebben gekocht.

Via de klantenservice van Vodafone kan je op de hoogte blijven. Succes in ieder geval met wachten en alvast veel plezier!

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Kenny135
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Dit is een klanten helpt klanten community en ook wij als klanten onder elkaar kunnen niet zeggen wanneer het toestel geleverd gaat worden. Dat wat de klantenservice je heeft laten weten, nog even te wachten, het beste antwoord is. Het is natuurlijk heel erg lastig en vervelend maar op dit moment niets aan te doen. Er zijn waarschijnlijk heel veel mensen die zo'n toestel hebben gekocht.

Via de klantenservice van Vodafone kan je op de hoogte blijven. Succes in ieder geval met wachten en alvast veel plezier!
Danny010

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ik heb net Vodafone gesproken blijkbaar zijn alleen de s10 E en de s10 geleverd. Ze verwachten de s10 plus in week 12 volgenden week kan ook eerder. De buds zullen geen probleem zijn dat gaat op imei nummer en anders is het aan Vodafone
ESTHERBIERMA

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Danny010 S10 plus zwart en wit is al wel geleverd aan verschillende mensen. Zie dat overal de groene niet op voorraad is (wacht ik ook nog steeds op) zal wel veel vraag naar zijn i guess?‍♀️
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Omdat we via de Community geen orders, leveringen en persoonsgegevens kunnen inzien, heb ik het topic gesloten.
Voor de status van de bestelling mag gebeld worden met mijn collega's via 0800-0560.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic