Psg

Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Lte of 5G?

ik heb een 5G telefoon maar bij een snelheidstest krijg ik de melding dat ik met een LTE netwerk (4G+) verbonden ben. heeft vodafone dan geen 5G?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Psg
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb alles wat u noemt. Vodafone klantenservice stuurt nieuwe SIMkaart omdat de mijne meer dan 10 jaar oud is en 5G niet zou aankunnen.  Wachten dus totdat hij is aangekomen.

Bekijk in context

4 Reacties 4
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes

Hoi @Psg ,

 

Vodafone heeft naast 4G(+) ook 5G! Je dient echter wel een abonnement te hebben inclusief 5G, ook je toestel dient geselecteerd te staan op 5G.

 

Bij Samsung check je dit als volgt: Instellingen >> Verbindingen >> Mobiele netwerken >> Netwerkmodus 2G/3G/4G/5G

 

Check ook even of je in de regio waar jij je bevindt 5G is, je kunt dit hier inzien. Mocht je helaas geen 5G hebben in je regio, dan moet je nog even geduld hebben.

Psg
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb alles wat u noemt. Vodafone klantenservice stuurt nieuwe SIMkaart omdat de mijne meer dan 10 jaar oud is en 5G niet zou aankunnen.  Wachten dus totdat hij is aangekomen.

SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes

Klinkt als een oud simkaartje! We wachten het dan even af @Psg .

SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes

Hi @Psg ,

 

Het is inmiddels bijna een weekje later, heb je de simkaart al ontvangen met 5G signaal?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic