resi

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

mailadres toevoegen S8

Hallo,

Hoe voeg ik een extra mailadres toe bij de samsung S8?

De POP en IMAP zijn hetzelfde als bij de S6 en ook de SSL/TLS. Alles overgenomen van de S6 maar toch krijg ik de melding dat de POP3 niet geaccepteerd word.

Mijn 1e mailadres is wel gelukt, maar de 2e niet.

Heeft iemand ervaring hiermee of weet dé oplossing?

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @resi 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Gebruik je de juiste instellingen van je mail provider? Controleer deze stap voor stap want er zal iets zijn wat niet klopt. Anders zou het gewoon moeten werken. Als je eerste is gelukt, dan zit er bij de tweede echt een foutje ingeslopen. Het ligt dus niet aan Vodafone maar aan de instellingen. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @resi 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Gebruik je de juiste instellingen van je mail provider? Controleer deze stap voor stap want er zal iets zijn wat niet klopt. Anders zou het gewoon moeten werken. Als je eerste is gelukt, dan zit er bij de tweede echt een foutje ingeslopen. Het ligt dus niet aan Vodafone maar aan de instellingen. 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @resi . Welkom hier!

Ook ik kan me niet voorstellen dat er iets in de telefoon of je abonnement dit veroorzaakt. Het lijkt er op dat er toch iets niet helemaal goed ingesteld is. 

Mocht je willen dat we meedenken over wat er fout kan gaan, heb je dan wat meer informatie voor ons over de instellingen en het e-mailaccount die je nu gebruikt? 🙂 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic