Beantwoord

melding simkaart plaatsen

  • 27 oktober 2020
  • 2 reacties
  • 158 keer bekeken

Ik krijg een melding op mijn telefoon met plaats een sim kaart terwijl deze er wel in zit. Wat kan ik hieraan doen 

 

icon

Beste antwoord door SamsungExpert 27 oktober 2020, 22:05

Hoi @Ella Bella ,

Check even of de simkaart wel correct in het toestel is geplaatst. Je kunt ook even kijken in MyVodafone of de simkaart daar correct staat.

Als je een nieuw abonnement hebt zou je simkaart al geactiveerd moeten zijn en anders kun je dit ook in MyVodafone checken.

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @Ella Bella ,

Check even of de simkaart wel correct in het toestel is geplaatst. Je kunt ook even kijken in MyVodafone of de simkaart daar correct staat.

Als je een nieuw abonnement hebt zou je simkaart al geactiveerd moeten zijn en anders kun je dit ook in MyVodafone checken.

/Hey @Ella Bella . Welkom hier!

Hebben de tips van @SamsungExpert geholpen? :-)