firedevell

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Meldingen Ring deurbel

ik heb een samsung note 10 plus heb gisteren een ring deurbel gekocht ik krijg geen meldingen binnen als er iemand aan de deur staat de andere gezinsleden hebben er geen problemen mee

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @firedevell 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Even kijk onder instellingen van je toestel bij notificatie of dat wel aan staat. En anders de vraag stellen aan Samsung of aan Ring. Dit heeft, denk ik, niets te maken met het Vodafone netwerk. Of hebben de andere gezinsleden geen Vodafone? 

Probeer anders je simkaartje eens in een ander toestel en kijk wat er dan gebeurd. En die van de ander in je eigen toestel. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @firedevell 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Even kijk onder instellingen van je toestel bij notificatie of dat wel aan staat. En anders de vraag stellen aan Samsung of aan Ring. Dit heeft, denk ik, niets te maken met het Vodafone netwerk. Of hebben de andere gezinsleden geen Vodafone? 

Probeer anders je simkaartje eens in een ander toestel en kijk wat er dan gebeurd. En die van de ander in je eigen toestel. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 842Oplossingen
  • 1013Likes

Een warm welkom op de Vodafone Community @firedevell 

Ontzettend handig zo'n Ring deurbel, maar dan moet je natuurlijk wel de notificaties ontvangen op je mobiele telefoon! Ik vermoed, net als @Energieboy, dat de Ring meldingen en bewegingsmeldingen op je toestel niet zijn ingeschakeld. Ik heb een ontzettend handige support pagina van Ring gevonden. Deze vind je hier. Wil je eens kijken of je het hiermee kunt oplossen?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic