Gijs076

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Netwerk - waarom heb ik geen goede internetverbinding?

Met mijn simkaart krijg ik bijna geen mobile gegevens binnen. 

mijn tel nr. is **verwijderd door moderator ivm privacy**

 

Het is een nieuwe sim-kaart.  Kaart is onderdeel van eenbedrijfs  groeps abonnement.

 

Waarom krijg ik geen goede internet verbinding?

 

Gr. Gijs 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Gijs076 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Dit is een open community en daarom aan te raden om niet zomaar je 06 nummer te melden. Nu kan iedereen deze zien, ik zal vragen of ze deze met spoed weg halen, al ben ik bang dat dit nu maandag pas gebeurd. 

Je zou eens kunnen kijken of je APN instellingen goed staan. Ik verwijs je naar een pagina die normaal gezien geldig is voor mensen die gebruik maken van internet in het buitenland maar de instellingen die er staan, en eventuele oplossingen, kunnen ook handig zijn als je in Nederland bent. Dus kijk deze pagina eens door en kijk of je APN instellingen goed staan.

Daarnaast heb je het over een zakelijk gebruik. Dit is een particulieren community en ik weet niet wat de regels zijn voor zakelijk gebruik en bundels die je kan delen. Misschien is het handiger dat je baas, of als je dit zelf bent, contact op te nemen met zakelijk Vodafone afdeling. Voor meer info, kijk op deze pagina:

Succes in ieder geval en ik hoop dat het je lukt. Je zou eventueel nog kunnen kijken of ze je kunnen helpen in een Vodafone Winkel, mocht je daar in de buurt wonen, of zijn vandaag. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Gijs076 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Dit is een open community en daarom aan te raden om niet zomaar je 06 nummer te melden. Nu kan iedereen deze zien, ik zal vragen of ze deze met spoed weg halen, al ben ik bang dat dit nu maandag pas gebeurd. 

Je zou eens kunnen kijken of je APN instellingen goed staan. Ik verwijs je naar een pagina die normaal gezien geldig is voor mensen die gebruik maken van internet in het buitenland maar de instellingen die er staan, en eventuele oplossingen, kunnen ook handig zijn als je in Nederland bent. Dus kijk deze pagina eens door en kijk of je APN instellingen goed staan.

Daarnaast heb je het over een zakelijk gebruik. Dit is een particulieren community en ik weet niet wat de regels zijn voor zakelijk gebruik en bundels die je kan delen. Misschien is het handiger dat je baas, of als je dit zelf bent, contact op te nemen met zakelijk Vodafone afdeling. Voor meer info, kijk op deze pagina:

Succes in ieder geval en ik hoop dat het je lukt. Je zou eventueel nog kunnen kijken of ze je kunnen helpen in een Vodafone Winkel, mocht je daar in de buurt wonen, of zijn vandaag. 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Gijs076 . Welkom hier!

We hebben je telefoonnummer verwijderd. Het is vast niet je bedoeling geweest deze openbaar voor iedereen op het internet neer te zetten :-). 

Is het gelukt met de tips die je van @Energieboy gekregen hebt? 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic