gabberofboz

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

ontgrendelings pin sim netwerk code

ik heb sinds vandaag mijn toestel trug van reparatie en stop d3e simkaart en toebehoren trug in het toestel en het toestel geeft een grijs beeld waar met daar de tekst van dat ik een ontgrendelings code zou moeten hebben voor het netwerk om de diensten zoals internet of bellen of sm,s tewillen gebruiken verder kan ik kiezen voor ontgrendelen (waaer niets bij gebeurd ) en uitzettenm maar dan gaat de telefoon gewoon naar het bureaublad en kan ik gewoon alles zien maar de diensten niet gebruiken hoe kan ik dit probleem oplossen ??????
20 Reacties 20
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hey @gabberofboz,

Welkom op het Vodafone Forum!

Wat apart dat je deze melding krijgt. Was de telefoon voor dit probleem ook opgestuurd ter reparatie? Om welke telefoon gaat het precies? Kun je ook de exacte melding die je krijgt doorgeven, dan zoek ik of dit vaker is voorgekomen.
pitbullgirl

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo wij hebben het zelfde probleem hij is simnlock vrij en lebara vind hij niet het gaat om de galaxy y wat moet ik doen om kosteloos op te lossen gr rene
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hi beiden, test ook eens een andere sim in het toestel dan de sim die je probeert te gebruiken. Werkt die wel? Anders kan er bv ook iets met de sim zelf mis zijn.
florus31

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb ontgrendelings pin sim netwerk code nodig na terugkomst reparatie s3 mini. Wie heeft deze?
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @florus31 ,

Weet jij ook of het toestel al simlock vrij was toen je deze had gekocht met of zonder abonnement of dat het toestel pas later en sim lock vrij slot had? En werkt het misschien om en andere simkaart erin te doen om dit te testen?
florus31

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hij was simlock vrij
maar nu ineens dit. Ander kaartje heb ik niet

Thundercat01

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Goeden dag,
Ik heb mijn abo opgezegd bij jullie, dit na een abo van meer dan de contractduur is. Conform Opta dienen jullie gratis de pincode voor de service provider te verstrekken. Bij deze graag

mvg
Peter


Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hi Peter, als je toestel een simlock heeft en ouder is dan een jaar verstrekken we de code uiteraard gratis. Met alleen je voornaam weet ik alleen niet precies om welk toestel het gaat 😉

Kijk even hier: https://www.vodafone.nl/support/toestel/pukcode-en-simlock.shtml (ja > nee).
Dan krijg je de optie om de code direct op te vragen.

Weet je trouwens zeker dat je er één nodig hebt? De toestellen die we bij een abonnement leveren zijn in principe altijd simlockvrij
Sus

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Het gaat om een samsung galaxy trend plus
Sus

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Samsung Galaxy Trend Plus GT-S 7580
mextim

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb dit inderdaad ook en wil dat dit heel snel word opgelost ik heb jullie klantenservice 5x gebeld maar krijg niemand aan de lijn. komop jongens.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hi @Sus & @mextim

Wat is precies het probleem? Hebben jullie een ontgrendelingscode aangevraagd via onze website en deze ingevoerd op het toestel? Of geen code ontvangen?
Pum

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Blijkt dat ik een ontgrendelingscode nodig heb om mijn toestel Samsung Galaxy Young 2 te ontgrendelen. Vanochtend(± 9.00 uur) gebeld met Vodafone (eerst eindeloos in de wacht). De code zou me gemaild worden. Nu om 13.00 uur is er nog geen code. Wederom Vodafone gebeld. Krijg als antwoord dat dit wel een paar dagen kan duren. Wat is dit voor een service? De Vodafone medewerker vindt dat hij zijn best doet. Nou daar denk ik heel anders over.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi @Pum , welkom op het forum! De unlockcode moet worden opgevraagd bij de fabrikant. Afhankelijk van de reactietijd hiervan kan het even duren. In dit geval is het al aangevraagd. Mocht je in het vervolg willen voorkomen dat je lang moet wachten bij de klantenservice dan is het ook mogelijk de unlockcode online aan te vragen.
Jantjuh20

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb net de oude telefoon van mijn zusje in gebruik, het is een samsung galaxy trend met vodafone simlock maar als ik mijn vodafone simkaart er in doen moet ik een ontgrendelings-pin invoeren, hoe kan dit?
Anonymous
Niet van toepassing
Hey @Jantjuh20,

Wat staat er precies in beeld: het kunnen namelijk 4 pincodes zijn:
1: de pincode van de simkaart
2: de pincode/ ontgrendelingscode van het toestel
3: de pincode van mobile protect maar dan staat er ook mobile protect bij4: de unlockcode van het toestel. Deze kun je opvragen via www.vodafone.nl

Groetjes stevied86
*moderator edit: tag gefixt*
Jantjuh20

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Er staat Ontgrendelings-PIN SIM-Netwerk deze bestaat uit cijfers, en dan kun je op ontgrendelen of uitzetten drukken
Anonymous
Niet van toepassing
Hey @Jantjuh20

Dat betekent dat je telefoon niet simlockvrij is en een unlockcode nodig hebt. Hier kun je hem opvragen:https://www.vodafone.nl/support/toestel/pukcode-en-simlock.shtml
Groetjes stevied86
Jantjuh20

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ja dat klopt de telefoon is niet simlockvrij. de simlock die erop zit is van vodafone maar ik gebruik zelf ook vodafone
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic