NijDord1969

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

prime video

Hallo, misschien helemaal fout hier.…

Maar is het mogelijk dat ik iets moet instellen in mn ontvanger op de ondertiteling van Prime Video te kunnen instellen??

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @NijDord1969 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Uh ja, dit is niet echt de plek voor deze vraag.
Gaat het om een Next box van Ziggo? Heb je al bij je instellingen gekeken en dan onder ondertiteling en die op Nederlands zetten? Misschien dat die dan gelijk, op Prime Video dit ook zet? Verder zou ik het anders niet weten en kan je dan beter even informeren via community.ziggo.nl.

Is het niet van Ziggo, maar van een andere provider, dan zou ik daar even contact mee opnemen of met Prime Video 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @NijDord1969 

 

Welkom op de Vodafone Community. Wat bedoel je met je ontvanger? Bedoel je daarmee je box die je hebt van je provider waarvan je wifi en tv hebt? 
Zover ik weet kun je het alleen streamen vanuit je telefoon of playstation etc. naar je TV. 

 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @NijDord1969 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Uh ja, dit is niet echt de plek voor deze vraag.
Gaat het om een Next box van Ziggo? Heb je al bij je instellingen gekeken en dan onder ondertiteling en die op Nederlands zetten? Misschien dat die dan gelijk, op Prime Video dit ook zet? Verder zou ik het anders niet weten en kan je dan beter even informeren via community.ziggo.nl.

Is het niet van Ziggo, maar van een andere provider, dan zou ik daar even contact mee opnemen of met Prime Video 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic