Zuidersluis1953

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

PUK-code

SIM-kaart is vergrendeld. Voer PUK in maar die heb ik niet.

En volgens jullie gegevens is mijn simkaart actief.

Waarom kan ik dan niet mijn GSM inschakelen.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Zuidersluis1953 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Het is een beetje lastig om je te helpen omdat dit een klanten helpen klanten Community is en als Vodafone je zegt dat er iets niets klopt, dan kunnen wij, als klanten onder elkaar, hier verder niets mee. 

Als je geen pukcode hebt dan moet je contact opnemen met de klantenservice van Vodafone en alleen die kunnen je helpen met een nieuwe code. Of je moet zo slim zijn geweest om My Vodafone te hebben aangemaakt, dan kan je je pukcode ook daar vinden. Je kan dan kijken via de app of via je browser

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Zuidersluis1953 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Het is een beetje lastig om je te helpen omdat dit een klanten helpen klanten Community is en als Vodafone je zegt dat er iets niets klopt, dan kunnen wij, als klanten onder elkaar, hier verder niets mee. 

Als je geen pukcode hebt dan moet je contact opnemen met de klantenservice van Vodafone en alleen die kunnen je helpen met een nieuwe code. Of je moet zo slim zijn geweest om My Vodafone te hebben aangemaakt, dan kan je je pukcode ook daar vinden. Je kan dan kijken via de app of via je browser

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Zuidersluis1953 . Welkom hier! 

Je geeft aan dat je geen pukcode hebt. Nou heb je deze vast en zeker, maar misschien weet je hem zo niet te vinden. Zoals @Energieboy  aangeeft; deze staat in je MyVodafone omgeving :-). Heb je het inmiddels gevonden en is het allemaal gelukt? 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic