Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

Ready to race



Beleef de ultieme race ervaring met de nieuwe Samsung Galaxy S9 & S9+ limited edition!

Wat krijg je?
Tussen 16 april en 27 mei kun je de Samsung Galaxy S9 of S9+ Black limited edition kopen. De telefoons worden geleverd in een luxe verpakking en je krijgt er een smart cover bij die je telefoon vanbuiten en vanbinnen omtovert in de stijl van Red Bull Ring.


Hoe werkt de smart cover?
Klik de Red Bull Ring smart cover op je Samsung Galaxy S9 of S9+. De NFC-chip in de smart cover herkent je telefoon en verandert vervolgens de binnenkant in de stijl van Red Bull Ring. Je interface wordt aangepast naar het race thema.

Red Bull Ring smart cover extra's
Met de Red Bull Ring smart cover krijg je direct toegang tot allemaal extra’s. Denk aan Red Bull Ring wallpapers met de mooiste racebeelden, ringtones en leuke weetjes. Leer bijvoorbeeld alles over de Formule 1 circuits. Hoe lang elk track is, de snelste tijden en natuurlijk de belangrijkste take-over bochten. Je krijgt daarnaast toegang tot gratis clips vanuit het Ziggo Sport Formule 1 Café en exclusieve race beelden.


Maar het kan nog mooier: Beleef de ultieme race ervaring tijdens de Grand Prix van Oostenrijk!
Zie jij jezelf al zitten bij de Red Bull Ring op de beste plekken van de tribune? Bestel de Samsung Galaxy S9 of S9+ Black limited edition met een Red of Red Super abonnement en krijg twee kaarten voor de Grand Prix van Oostenrijk! Wil je meedoen? Wees er snel bij want op=op!

Bekijk hier de voorwaarden.

Veelgestelde vragen & antwoorden:

Waar kan ik de Samsung Galaxy S9 of S9+ Black kopen om mee te doen aan deze actie?
Je kunt je nieuwe Samsung Galaxy S9 of S9+ bestellen via de Vodafone website, Vodafone winkels, of door te bellen naar 0800-0001.

Welke Samsung Galaxy’s doen mee aan deze actie?
Als je een Samsung Galaxy S9 of S9+ in de kleur zwart koopt kun je meedoen aan deze actie.

Hoe installeer ik de smart cover op mijn telefoon?
• Klik de Red Bull Ring smartcover op je Samsung Galaxy S9 of S9+
• Accepteer de voorwaarden
• Zet het Always On-scherm aan om volledig in de race-sfeer te komen
• Wil je het thema liever niet? Geen probleem. Je zet het makkelijk uit door de Red Bull Ring smart cover weer van je telefoon te halen. Zodra je deze er weer opnieuw op klikt en vervolgens de voorwaarden niet accepteert, dan zal het race thema niet op jouw telefoon geladen worden.

Hoe krijg ik de tickets voor de Grand Prix?
Je ontvangt binnen vijf werkdagen een e-mail en sms met unieke code. Ga daarna naar accessoire.vodafone.nl/readytorace en vul hier jouw gegevens in.

Kan ik de tickets doorverkopen of weggeven?
Nee. De tickets zijn persoonsgebonden en bij aankomst worden de gegevens op de kaarten gecontroleerd. Bedenk dus goed wie je mee wilt nemen en controleer de gegevens voordat je deze verstuurt.

Wanneer ontvang ik de tickets?
De tickets worden 10 werkdagen voorafgaand aan het race weekend per post verstuurd. Let op: je tickets worden geannuleerd als je naar een ander abonnement overstapt of je abonnement annuleert.

Ik heb vóór 16 april een Samsung Galaxy S9 of S9+ Black gekocht. Loop ik nu de tickets mis?
Ja, want jouw aankoop was niet in de actieperiode. Echter hebben wij iets waar je blij van wordt! Heb je tussen 25 februari en 15 april 2018 bij Vodafone (dus niet bij een indirect verkooppunt) een Samsung Galaxy S9 of S9 + Black gekocht met een Red, Red Super, Red Pro Elite of Red Pro Select abonnement? Dan maak je kans op kaartjes voor de Grand Prix van Oostenrijk. In dit geval geldt dit ook als je al een Samsung Galaxy S9 of S9 + Blue of Purple gekocht hebt. Je ontvangt op 18 april een e-mail en sms met de voorwaarden.

Wanneer is het race weekend?
Het race weekend vindt plaats van 29 juni t/m 1 juli 2018 in Spielberg in Oostenrijk.

Waar kan ik overnachten in Spielberg?
Het is mogelijk om, op eigen kosten, op de Max Verstappen Village camping te overnachten. Samen met Samsung hebben we een aantal campingplekken gereserveerd. Nadat je jouw race kaarten hebt geclaimd ontvang je een e-mail met informatie.
http://voda.fo/ne/4fj2r
7 Reacties 7
Remco1978

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik heb de smartcover en alles geïnstalleerd zoals uitgelegd.
maar het enige dat hij nu nog aanpast als ik de smartcover erop zet zijn de geluiden.
de icoontjes en achtergronden worden niet veranderd.

hoe kan ik dit oplossen / opnieuw installeren ?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Remco1978

Dat is niet handig dat het niet, werkt! Kun je de cover er eens afhalen en er op nieuw opzetten?

  • Klik de Red Bull Ring smartcover op je Samsung Galaxy S9 of S9+
  • Accepteer de voorwaarden
  • Zet het Always On-scherm aan om volledig in de race-sfeer te komen
Wil je het thema liever niet? Geen probleem. Je zet het makkelijk uit door de smart cover van je telefoon te halen en de voorwaarden niet te accepteren.

Laat je weten of het gelukt is?
Remco1978

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dat heb ik allemaal geprobeerd... lijkt wel of de icon en afbeeldingen van het thema niet meer op de gsm staan
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Kun je anders eens het toestel opnieuw opstarten zonder het hoesje en dan de stappen eens opnieuw doorlopen?
Of eens controleren bij de apps (onder de isntellingen) of je hiervan iets terug ziet en dit verwijderen?
Remco1978

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
toestel opnieuw opgestart zonder hoesje en gecontroleerd bij de instellingen.

er werd me niets opnieuw gevraagd om de stappen opnieuw te doorlopen, en bij de apps zag ik niets staan over redbull, en kan ik dus ook niets verwijderen.
Sinanberk27

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb de smartcover geinstalleerd. Het is wel jammer om te zien dat het maar 2 jaar geldig is. Kan daar iets gedaan aan worden?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Helaas niet Sinanberk27
Dit is een van de voorwaarden. Dit kunnen we helaas niet veranderen 😞
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic