Beantwoord

Ringtone & alarm klinkt S9

  • 11 oktober 2020
  • 4 reacties
  • 220 keer bekeken

Ik heb onlangs mijn telefoon geüpgraded van de S9 naar een S10-notitie. Is er een manier om mijn alarm en beltonen van mijn oude S9 naar mijn nieuwe S10-notitie te krijgen, omdat de huidige naar mijn mening veel te stil zijn.

Ik heb mijn telefoon geüpgraded via Samsung, dus ik heb geen toegang meer tot een S9
Help alstublieft!

icon

Beste antwoord door kathryn bernado 15 oktober 2020, 08:27

Bedankt voor ieders opmerkingen, ik heb mijn probleem opgelost. Door gegevens te synchroniseren met Google-account en back-up naar een nieuw apparaat. Laad vervolgens uw samsung gratis beltonen opnieuw op: https://beltonengratis.net/samsung/

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +23

Hoi @kathryn bernado 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Ik weet eigenlijk helemaal niets van Samsung producten maar als je oude toestel niet meer actief is dan kan je deze ook niet meer omzetten. Staan die dingen dan niet op het geheugenkaartje? Die je dan kan omzetten van het ene toestel naar de andere? En anders met je nieuwe toestel die toontjes weer opzoeken en installeren? 

Ik vraag ​​​​​​@SamsungExpert er even bij, misschien dat die je kan helpen met meer informatie. Heb nog even geduld aub. 

Indien het eigen ringtonen zijn, dan is dat mogelijk. Je hebt hiervoor wel toegang nodig tot je oude toestel @kathryn bernado
Indien dat niet het geval is, kun je misschien apps gebruiken zoals Zedge. Hiermee kun je ringtonen en smstonen zoeken. Vervolgens kun je ze opslaan en instellen op je telefoon.

Normaal gesproken worden deze automatisch meegenomen indien bij het maken van de back up deze optie ook aan stond.
Indien het Ringtones van het toestel zelf zijn, dan is dat niet mogelijk. Maar dan zou je via bovenstaande manier bepaalde tonen kunnen zoeken. Hier staan ook oude tonen tussen van Samsung, Nokia etc.

Bedankt voor ieders opmerkingen, ik heb mijn probleem opgelost. Door gegevens te synchroniseren met Google-account en back-up naar een nieuw apparaat. Laad vervolgens uw samsung gratis beltonen opnieuw op: https://beltonengratis.net/samsung/

Fijn om te horen dat het gelukt is @kathryn bernado!