Michelino

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Roze streep op Samsung S7 edge

Hallo allemaal,
Sinds 2 dagen heb ik plotseling een roze streep op het scherm van mijn door Vodadone gelevrde S7 edge
Weet iemand hoe ik dat kan melden bij Vodafone ? Alle nummers die ik bel lopen letterlijk dood.
Op internet is te lezen dat veel gebruikers last hebben van deze roze streep en dat sommige providers een vervangend toestel leveren.
5 Reacties 5
Anonymous
Niet van toepassing
Vervelend om te lezen dat je hier last van hebt Michelino
Je kunt hiervoor bellen met 1201, 0800-0094, je kubt dit aankaarten via de klantenservice via de chat, Facebook of Twitter. Het kan zijn dat je langer moet wachten voordat je iemand aan de telefoon krijgt door de drukte op sommige afdelingen. Mijn collega's proberen iedereen zo goed mogelijk te woord te staan, waardoor het soms langer kan duren.

Je kunt het volgende eens proberen:
Maak een backup van je toestel en zet het eens terug naar fabrieksinstellingen of doe een hard reset via de knoppen. Werkt het dan nog niet, kun je het toestel ter reparatie aanbieden: https://www.vodafone.nl/support/toestel-en-simkaart/reparatie-verlies-of-diefstal.shtml
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Wat is ondertussen de status Michelino?
Michelino
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
De status is dat de genoemde telefoonnummers niet gemakkelijk leiden tot iemand die verder kan helpen.
Ondanks dat er veel over deze Samsung fabrieksfout te lezen valt op internet , lijkt het voor Vodafone iets te nieuws te zijn,
Ik heb na veel doorverbonden te zijn te horen gekregen dat ik Dynalogic moet bellen , die de telefoon dan komt ophalen en gaat repareren onder garantie.
Dat is heel mooi, maar voordat ik hen bel wil ik een backup maken van telefoon, want deze wordt ook als OV kaart en betalingsmiddel gebruikt. Het klinkt gek maar ik heb nog niet echt een middel gevonden dat een 1:1 back-up maakt van een Samsung S7 edge. Kortom een hoop gedoe.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Michelino, dat is begrijpelijk. Wij zijn als verkoper in ieder geval verantwoordelijk voor een reparatie. Wellicht is bij Samsung wel meer bekend hierover en kunnen ze zeggen of een 1 op 1 back-up mogelijk is. Sommige fabrikanten hebben hier aparte software voor.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi Michelino,

Samsung stelt Samsung Kies en Samsung Smart Switch ter beschikking om bijvoorbeeld updates te downloaden of het maken van een back up. Je kunt selecteren van welke gegevens je een back up wilt, zoals: apps, video's, foto's, SMS, oproeplijst enzovoorts...

Groet,
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic