Vraag

S10 logt niet meer in

  • 15 november 2020
  • 2 reacties
  • 278 keer bekeken

Het vergrendel scherm blijft aangeven dat ik het opnieuw kan proberen over 1360uur.

Ook is plots het lettertype heel groot. 

het opladen ging al een tijdje minder, dit blijft nu het zelfde.

heb ook al een hard reset geprobeerd en de sim te verwijderen en opnieuw te plaatsen.

ook via de Samsung app geprobeerd me data op te slaan, maar dan krijg ik de melding dat de telefoon niet online is terwijl de wifi aan staat en de telefoon ook herkend word. 

kan iemand mij verder helpen?

 

mvg lauretta


2 reacties

Hoi @xxmissdivaxx,

Welkom op de Vodafone Community!
Dat is een vervelend issue! Hierdoor kom je niet meer in je telefoon.
Om het lettertype en een back up te maken moet het toestel eerst ontgrendelt zijn.

Wat gebeurt er als je het toestel een tijdje uitzet?
Dit is helaas niet iets wat Vodafone voor je kan oplossen. Wij zien alleen de pukcode van de simkaart in.
Het beveiligen van je toestel, is iets wat je zelf kunt instellen.

 

Is het probleem inmiddels opgelost @xxmissdivaxx?

Reageer