Mveldhuis

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Samsung Galaxy S6 kapot

Sinds Mei 2016 heb ik een Samsung Galaxy S6 met abbonement. In December 2016 stopte het toestel echter met opladen en had ik het ingestuurd voor reparatie. Er bleek een chip kapot te zijn waardoor de laadfunctie niet meer mogelijk was. 3 Januarie kreeg ik het toestel gerepareerd en wel terug.

Echter, vandaag verschijnen precies dezelfde problemen weer; het laden werkt niet, zelfs niet via andere laders en kabels. Ook via een powerbank wil het laden niet.

Wat zijn mijn opties naast constant mijn telefoon in te moeten gaan leveren voor reparatie? Zou het mogelijk zijn om een volledig nieuw toestel uit te mogen kiezen?
7 Reacties 7
Anonymous
Niet van toepassing
Hoi Mveldhuis

Dat schiet niet op dat alweer hetzelfde issue speelt bij je telefoon 😞 Het enige wat ik kan adviseren is om eens naar de optie Vodafone Next te kijken. Meer informatie vind je je hier https://www.vodafone.nl/next/
patjuhw

Gedreven Raadgever
  • 226Posts
  • 10Oplossingen
  • 70Likes
zoals steve al zei ken je na de optie vodafone next kijken

echter ken je er ook voor kiezen om het toestel wederom op te sturen voor reparatie meld er duidelijk bij dat het om het zelfde probleem gaat als de eerste keer na 3x je toestel opgestuurd te hebben en als het probleem dan nog niet is opgelost heb je recht op een nieuw toestel (zelfde als die je had dus de s6) let wel dat je alle reparatie bonnen bewaard en dat je tegen die tijd kan aantonen dat die 3x voor het zelfde probleem is opgestuurd

succes ermee en laat je weten hoe het afloopt
Anonymous
Niet van toepassing
Wat patjuhw bedoelt is een coulanceswap! Let erop dit is geen recht!
Aan een coulanceswap zitten een paar voorwaarden aan. Bij 2x of meer repareren kun je dit aanvragen bij de klantenservice.
Een paar van die voorwaarden zijn dat er niet meer dan een 3 maanden tussen reparatie mag inzitten, hij moet telkens voor hetzelfde zijn aangemeld, liefst onder repertoire repair en het moederbord mag niet vervangen zijn. Zo zijn er nog een paar voorwaardes
patjuhw

Gedreven Raadgever
  • 226Posts
  • 10Oplossingen
  • 70Likes
Bij samsung is het zo dat als je aparatuur of te lang duurt of na 3x niet goed gerepareerd is dat je een vervangend toestel krijg in dit geval dus dat is de service van samsung wat hun meer als een recht zien als coulange zelf namelijk al 2x mee gemaakt zelfs al is een keer de aanschafprijs retour gehad top service van samsung van daar ook al jaren fan van het merk
Anonymous
Niet van toepassing
Klopt dat Samsung hier vrij coulant mee om gaat maar het is geen recht het is echter een service.
Vaak gaan de coulanceswap dan ook in overleg met de provider, reparateur en de fabrikant.


Bosco

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi, ik heb hetzelfde probleem!! Opeens laadt hij niet meer op. Wat moet ik doen? Naar een vodafone winkel, sturen zij hem dan op? En al je foto's? Ben je die dan kwijt? Ik heb net een kindje gekregen en zou het zo ontzettend jammer vinden als mijn fotos kwijt zijn. Het is vandaag gebeurd, baal als een stekker. Wat een waardeloze toestellen zeg die samsungs. Hij laadt niet meer op, niks doet het zomaar opeens uit het niets!!!!
Anonymous
Niet van toepassing
Bosco ik heb zojuist op je andere bericht gereageerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic