MariskaCleef

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Samsung galaxy s7 gekocht

Hallo.

Mijn moeder heeft gisteren een tweedehands samsung galaxy s7 gekocht via marktplaats.
We hebben samen met de verkoper de telefoon gereset zodat al haar gegevens van de verkoper van de telefoon weg zijn.
Nu heeft mijn moeder haar sim kaartje in het toestel gestoken en wilt zij zich aanmelden op haar google account, kriijgt zij steeds de melding dat de verkoper zih nog heeft aangemeld op het toestel terwijl ze steeds gewoon in kan loggen.
Wat moeten we hier nu mee'? de verkoper laat niets meer van zich weten en wij zijn bang dat we het toestel blokkeren.
Hopelijk kunt u mij verder helpen.

Met vriendelijke groet,

Mariska Cleef
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Mocht je de melding krijgen dat je eerst dient in te loggen met het account dat bekend was dan zit er niks anders op dan terug te gaan naar de verkoper. De telefoon moet namelijk verwijderd worden uit zijn of haar Google account MariskaCleef

Bekijk in context

7 Reacties 7
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi MariskaCleef

Welkom op de community!

Hebben jullie een hard reset gedaan (wipe toestel) of een soft reset (fabrieksinstellingen)?
MariskaCleef
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Heey steven, wij hebben beide uitgevoerd maar hij blijft de melding geven dat we ons moeten inloggen met gegevens van de verkoper...
Alleen laat de verkoper niets meer van zich weten en heeft alle advertenties en chats verwijderd

Groet Mariska
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Oei, dan hoop ik niet dat je een kat in de zak hebt gekocht. Beetje vreemd dat die kerel er nu af is, toch?!
Wel heel erg vervelend... Bestaat er niet een hele grote reset zodat je echt alles kwijt bent?

Steven weet er vast veel meer van dan ik, heb geen Android.
Maar vind wel interessant om te weten wat je nog kan doen.

Helemaal onderaan deze pagina staat kies over een grote reset:
https://www.digitaltrends.com/mobile/how-to-reset-a-galaxy-s7/#/1/2
of op deze pagina: https://www.verizonwireless.com/support/knowledge-base-203263/
MariskaCleef
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Nee precies, we zijn erg gestrest op het moment want het was een behoorlijk bedrag.
En al helemaal omdat wij een eigen zaak aan huis hebben moet mijn moeder gewoon bereikbaar zijn.
Ik hoop dat Steven mij inderdaad verder kan helpen anders gaan we naar zo'n Turkse telefoonwinkel die misschien wel verder kan helpen..
Anders gaan we meneertje eens even opzoeken die ons dit toestel verkocht heeft.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Ik ben er dan bang voor als dat ook niet meer werkt en je geen ander toestel kunt koppelen aan het Google account. Kun je mij eens de exacte foutmelding geven, dan kan ik daar eens op zoeken voor je.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Mocht je de melding krijgen dat je eerst dient in te loggen met het account dat bekend was dan zit er niks anders op dan terug te gaan naar de verkoper. De telefoon moet namelijk verwijderd worden uit zijn of haar Google account MariskaCleef
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je nog contact gehad met de verkoper betreft het account?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic