Scippio

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Samsung Note 9 512Gb

Ik zie dat Vodafone de Samsung Note 9 128Gb in het assortiment heeft, ik ben echter op zoek naar de 512Gb uitvoering. Gaat Vodafone deze ook krijgen?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Hoi @Scippio,

Tot nu toe leveren we inderdaad enkel de 128 GB. Deze is zelfs alleen nog in Pre-Order. Of de 512 GB nog in ons assortiment komt, kan ik je nu nog niet vertellen. Houd daarvoor onze website in de gaten.

Groetjes, Sharon

Bekijk in context

7 Reacties 7
Energieboy
Expert
Expert
  • 11823Posts
  • 3475Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi Scippio
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Geen idee of Vodafone deze ook gaat krijgen. Beste is om dan even langs een Vodafone winkel te gaan of hier even te wachten tot er een moderator langs komt en je topic leest. Deze zou eventueel wel antwoord kunnen geven op je vraag.

Ben je nu aan het poppelen en wil je snel antwoord? :stuck_out_tongue_winking_eye:
Je kunt ook eventueel via hier een chat starten om je vraag te stellen en anders bellen met de klantenservice van Vodafone.

Succes in ieder geval en alvast heel veel plezier met de aankoop van je nieuwe toestel 🙂
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Hoi @Scippio,

Tot nu toe leveren we inderdaad enkel de 128 GB. Deze is zelfs alleen nog in Pre-Order. Of de 512 GB nog in ons assortiment komt, kan ik je nu nog niet vertellen. Houd daarvoor onze website in de gaten.

Groetjes, Sharon
Scippio
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
@Sharon,

Volgens mij is hij per vandaag toegevoegd, nu nog even wachten op een leuke promotie bij Samsung en hij is van mij 🙂
Energieboy
Expert
Expert
  • 11823Posts
  • 3475Oplossingen
  • 3098Likes
Scippio wrote:
@Sharon,

Volgens mij is hij per vandaag toegevoegd, nu nog even wachten op een leuke promotie bij Samsung en hij is van mij 🙂

Heb je ook nog een voorkeur voor promotie?
Misschien kunnen ze daar rekening mee houden :stuck_out_tongue_winking_eye:
Scippio
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Energieboy wrote:

Scippio wrote:
@Sharon,

Volgens mij is hij per vandaag toegevoegd, nu nog even wachten op een leuke promotie bij Samsung en hij is van mij 🙂
Heb je ook nog een voorkeur voor promotie?
Misschien kunnen ze daar rekening mee houden :stuck_out_tongue_winking_eye:

Gratis misschien??? Een leuke accessoire(draadloze sportheadset) ofzo of 100 / 150 cashback.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11823Posts
  • 3475Oplossingen
  • 3098Likes
Hmm, leuke voorstellen... Zal mij benieuwen 😉
Succes alvast en veel plezier als je hem hebt :wink:
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic