Ik weet inmiddels dat Vodafone bijzonder traag is met het doorvoeren van de maandelijkse security updates. Maar nu begint het erop te lijken dat Vodafone af en toe gewoon een maand gaat skippen. Laatste update is die van oktober en is uitgerold op 23 oktober. Inmiddels is het 30 november......
Ik geef Vodafone nog één maand om het update beleid sterk te verbeteren, anders gooi ik de officiële Samsung versie erop. Dan liever mijn garantie verspelen en maandelijks aan het begin van de maand een update te krijgen ipv overgeleverd te zijn aan de nukken van Vodafone. Het maakt Vodafone schijnbaar niet uit dat er vele Samsung gebruikers zijn die dik betalen voor hun toestel zonder dat ze ook dezelfde service kunnen verwachten zoals die Samsung levert......
Beste antwoord door Steven Vodafone
Hoi
Bij branded toestellen duurt het meestal iets langer voordat de update beschikbaar is. Zodra de fabrikant de update vrijgeeft dan gaat Vodafone deze eerst testen. Het testen van de update en het oplossen van eventuele problemen neemt vaak wat tijd in beslag, waardoor de update even op zich kan laten wachten. We passen de software wanneer nodig aan, zodat klanten met een branded toestel de best mogelijke update krijgen en dat eventuele bugs van tevoren weggewerkt zijn. We weten zo zeker dat je toestel goed werkt op ons netwerk en met onze diensten. Meestal is dit ongeveer een maand/ anderhalve maand later. Dit betekent dat je de update van november in december krijgt.
Dit zal helaas op deze manier blijven omdat er eerst getest wordt of een update geschikt is. Ik zal je feedback hierover intern aankaarten dat je dit graag sneller updates wilt ontvangen.