redo2015

Stamgast
  • 67Posts
  • 0Oplossingen
  • 18Likes

Samsung S9 + branded

Als ik bij Vodafone een galaxy S9+ bestel ,krijg ik dan een branded of een stock toestel zonder de poespas van Vodafone
6 Reacties 6
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi ,

Je ontvangt een branded toestel als je het toestel aanschaft via de Vodafone webshop/winkel/telefonisch. Unbanded toestellen worden door Samsung uitgegeven en via winkels verkocht. De kans dat je een PHN versie ontvangt is klein.

Is je vraag zo beantwoord :)?
Vriendelijke groet,
redo2015
topicstarter
Stamgast
  • 67Posts
  • 0Oplossingen
  • 18Likes
schreef:
Hi ,

Je ontvangt een branded toestel als je het toestel aanschaft via de Vodafone webshop/winkel/telefonisch. Unbanded toestellen worden door Samsung uitgegeven en via winkels verkocht. De kans dat je een PHN versie ontvangt is klein.

Is je vraag zo beantwoord :)?
Vriendelijke groet,
Yep il moet hem dus ergens anders halen

Bedankt
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Your welcome ! Wellicht kun je het toestel los aanschaffen en een Sim-Only nemen :)?
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
redo2015 & SamsungExpert, ik ga even navragen of we ook daadwerkelijk alleen maar branded toestellen leveren. Zodra ik meer weet kom ik erop terug.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
redo2015 & SamsungExpert

Ik heb inmiddels een antwoord:

We leveren zowel branded als non-branded toestellen. Echter is hierin geen keuze te maken en kun je vooraf ook niet inzien welke versie je krijgt. Wel is het zo dat er in het begin meer non-branded toestellen worden uitgegeven.
EAd

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik lees dit net en vind het jammer dat er niet van tevoren "gezien" kan worden of je toestel branded of unbranded is.
Ik heb een abo bij ziggo en omdat mijn abo bij mijn vorige telecomprovider is afgelopen, wil nu met de voordelencombi Ziggo/vodafone, een abo met een nieuw toestel. Maar ik wil pertinent geen branded toestel.
Ik zat namelijk te kijken naar een S9(+) of de S8 Note (liever nog over een paar maanden een S9 note). Samsung is altijd al traag met updates en als je daarna ook nog weer eens op Vodafone moet wachten totdat zij de update naar eigen wensen heeft omgebouwd, en deze update weer eens door Samsung is goedgekeurd, lopen de updates mijlen achter.
Samsung zet er al genoeg bloatware op haar toestellen en ik zit niet te wachten op extra's van vodafone op mijn nieuwe toestel. Het ding moeten we zelf betalen en dan wil ik geen reklamezuil van vodafone zijn.
Als ik niet gegarandeerd een unbranded toestel kan kopen, dan gaat het Ziggo/vodafone feestje niet eerder door dan wanneer mijn huidige S8+ versleten is..
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic