DannyQ

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Samsung S9 Dual Sim?

Ik dacht dat alle Samsungs S9 een Dual Sim mogelijkheid hadden. Maar in de vodafone winkel zeiden ze dat dat niet zo was en dat de modellen die je bij een vodafone abonnement krijgt geen dual sim hebben.
Weet iemand hoe het zit?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Anonymous
Niet van toepassing
De Samsung s9+ heeft Dual mogelijkheden, de S9 ook 🙂
Bij de S9+ kun je er voor kiezen om een sd kaart of extra simkaart erin te stoppen voor gebruik.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi DannyQ ,
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Ik zou zeggen, als een medewerker van een Vodafone winkel je dit zegt, dan hoef je eigenlijk op een Vodafone Community dit niet weer te vragen, je krijgt dan hetzelfde antwoord. Op de site staat ook niets over een Dual Sim S9 maar ik heb deze topic gelezen en misschien is er nog hoop? https://forum.vodafone.nl/samsung-16/dual-sim-286206

Als je nu gewoon heel zeker wilt zijn dan kan je natuurlijk ook dit toestel nemen via een dealer verkoop (Belsimpel.nl - Phonehouse.nl). Die verkopen waarschijnlijk deze telefoons en ook met een Vodafone abonnement. Ik hoop dat je eruit komt en dat je toch nog via Vodafone je Samsung S9 Dual Sim kunt bemachtigen.

Fijn weekend!
Anonymous
Niet van toepassing
De Samsung s9+ heeft Dual mogelijkheden, de S9 ook 🙂
Bij de S9+ kun je er voor kiezen om een sd kaart of extra simkaart erin te stoppen voor gebruik.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic