Ajee1961

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Service is ver te zoeken...

Heb in maart een nieuwe Samsung S10 gehaald bij de vodafoon winkel in Heerenveen, bewust gekozen voor een huurtoestel omdat daar een goede service bij verleend wordt, NOT…..

Binnen een halve dag is mijn batterij schoon leeg, ik gebruik hem slechts voor bellen en mail, internetten en foto's.

Ik vandaag naar de winkel, zit daar een medewerker die niet eens de moeite neemt om het toestel ook maar te bekijken en zegt, laat hem maar hier dan sturen we hem wel op, Ik, “ehh, heb je dan een leen toestel anders kan ik helemaal niets” waarop doodleuk het antwoord”dat is uw probleem, dan leent u toch ergens anders even een toestel".

Ik zou niet weten waar, los van het feit dat ik dan al mijn gegevens kwijt ben, dat was niet het probleem van vodafoon, aldus de medewerker.

Bij de eerste de beste telefoonturk krijg ik nog een leentoestel mee, dat mag je dan van vodafoon toch ook verwachten

Ik mag aannemen dat dit ook gelezen word door medewerkers van vodafoon en dat men de moeite neemt hier wat mee te gaan doen, gebeurd dit niet op korte termijn dan zal ik er niet voor schromen dit verder naar buiten te brengen via de social media.

Wat een onbeschofte manier van werken

Vooralsnog een zeer ontevreden klant 

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes

Hoi @Ajee1961 ,

 

Dat is zeker niet een ervaring die je wilt meemaken! Hopelijk overkomt het je in de toekomst niet weer. Uit je bericht constateer ik dat het toestel nog niet ter reparatie is gestuurd?

 

Over het leentoestel gesproken, daar ben je helaas zelf verantwoordelijk voor. Het is ook mogelijk een extra dienst te nemen, namelijk de Vodafone Vervangend Toestel Service (deze dienst moet wel binnen 30 dagen aangeschaft worden na de activatie van het abonnement). Mijn vorige toestel ging helaas ook defect, maar gelukkig had ik nog een andere Galaxy in de kast liggen die ik een paar dagen kon gebruiken (tip: zorg voor een reserve toestel, bijvoorbeeld van een oud abonnement).

 

Mocht je de volgende keer niet je gegevens willen kwijtraken, maak een back-up voordat je het toestel reset. Met een Samsung Galaxy doe je dat via Samsung Smart Switch, dankzij de Smart Switch applicatie worden al je gegevens op je toestel veilig opgeslagen op je laptop/PC!

Bekijk in context

3 Reacties 3
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes

Hoi @Ajee1961 ,

 

Dat is zeker niet een ervaring die je wilt meemaken! Hopelijk overkomt het je in de toekomst niet weer. Uit je bericht constateer ik dat het toestel nog niet ter reparatie is gestuurd?

 

Over het leentoestel gesproken, daar ben je helaas zelf verantwoordelijk voor. Het is ook mogelijk een extra dienst te nemen, namelijk de Vodafone Vervangend Toestel Service (deze dienst moet wel binnen 30 dagen aangeschaft worden na de activatie van het abonnement). Mijn vorige toestel ging helaas ook defect, maar gelukkig had ik nog een andere Galaxy in de kast liggen die ik een paar dagen kon gebruiken (tip: zorg voor een reserve toestel, bijvoorbeeld van een oud abonnement).

 

Mocht je de volgende keer niet je gegevens willen kwijtraken, maak een back-up voordat je het toestel reset. Met een Samsung Galaxy doe je dat via Samsung Smart Switch, dankzij de Smart Switch applicatie worden al je gegevens op je toestel veilig opgeslagen op je laptop/PC!

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Ik kan me helemaal aansluiten op bovenstaande antwoord. Zelf heb ik ook eens een defect toestel gehad en geen vervang verzekering genomen en toen die stuk was, had ik hetzelfde probleem. Eigenlijk wel heel logisch want dan zouden ze voor iedereen een leentoestel moeten hebben. Dit is geen onwil, maar als je er geen verzekering voor hebt, is het pech. 

Dat de verkoper het misschien anders had mogen aanpakken om je dit te vertellen, zou kunnen, ik ben niet bij het gesprek geweest. Wel jammer dat je aangeeft hier op verschillende media negatief over zal uitspreken. Het is natuurlijk niet aan Vodafone wat voor keuze jij neemt of je een extra verzekering afneemt of niet. En ik begrijp je goed hoor, heb het zelf ook gehad en als je toestel defect is, is dat heel vervelend. Zeker omdat verkoopmedewerkers geen reparatie handjes hebben en bij elke defect het toestel moet opsturen. 

Uiteraard leest Vodafone alle berichten van de community en zullen je hierop ook zeker antwoord geven. Hou er rekening mee dat ze in het weekend niet online zijn. Dat je niet denkt morgen al antwoord te hebben. Dat wil ik nog wel even zeggen. 

Hoe vervelend ook, niets te druk maken met deze warmte en ik hoop natuurlijk dat alles in positieve opgelost kan worden. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Ajee1961 
Een warm welkom op de Vodafone Community. 

De reden waarom je hier een kijkje neemt is natuurlijk een stuk minder positief. Zoals @SamsungExpert en @Energieboy beide al aangeven krijg je bij Vodafone alleen een leentoestel mee als je gebruik maakt van de Vodafone Vervangend Toestel Service. Hoe de medewerker in de winkel dit precies tegen je heeft verteld, daar kan ik moeilijk iets over zeggen aangezien ik er ook niet bij was. Uit je bericht merk ik in ieder geval wel dat dit bij jou totaal niet prettig is overgekomen en dat er ook weinig tot geen uitleg is geweest waarom er geen leentoestel geboden kon worden. Dat vind ik erg jammer, want juist door uitleg te geven kun je meer begrip creëren, ondanks dat je liever een ander antwoord krijgt. In ieder geval mijn excuses hiervoor. 

Feit blijft wel dat jouw toestel natuurlijk gemaakt moet worden. Je gaat natuurlijk niet voor niets naar de winkel toe om dit te regelen. Heb je jouw toestel in de winkel nog aangemeld ter reparatie? Zo niet, dan kun je dit ook gemakkelijk online in orde maken. Meer informatie hierover en het aanmelden kan op deze pagina. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic