Beantwoord

telefoon

  • 30 november 2020
  • 2 reacties
  • 315 keer bekeken

Ik had een fout melding in mijn kaartje nu ben ik vandaag na de winkel geweest heb ik een nieuw kaartje gekregen al mijn nummers zijn  weg en kan nog niet bellen????

icon

Beste antwoord door Steven Vodafone 4 december 2020, 10:17

Ik zie dat je al contact hebt gehad met mijn collega's @Peggy1990.
Zij hebben een onderzoek voor je aangemaakt omdat de order vasthangt in het systeem. Hopelijk is het snel opgelost!

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

2 reacties

Hoi @Peggy1990,

Welkom op de Community van Vodafone.
Ojee, dat is niet handig dat je nog steeds niet bereikbaar bent!

Ik begrijp uit je bericht dat het om een vervangende simkaart gaat. Indien de contacten op de oude simkaart stonden, dan kunnen deze niet meer teruggehaald worden.
Mijn advies is om altijd contacten op te slaan op het Samsung account of Google account. Hierdoor heb je altijd toegang tot je contacten en ben je niet afhankelijk van een simkaart.

Heb je het toestel al eens opnieuw opgestart? Kun je de gegevens in je profiel eens aanvullen en mij een seintje geven? Ik kijk graag met je mee hiervoor!
Vermeld ook even ergens het simkaart nummer (begint met 893).

Ik zie dat je al contact hebt gehad met mijn collega's @Peggy1990.
Zij hebben een onderzoek voor je aangemaakt omdat de order vasthangt in het systeem. Hopelijk is het snel opgelost!