Beantwoord

vraag over mij. besteling

  • 13 oktober 2020
  • 3 reacties
  • 171 keer bekeken

Ik heb vraag over mijn bestelling is di geannuleerd of zo ?

icon

Beste antwoord door SamsungExpert 13 oktober 2020, 23:48

Hi @KrisTech ,

Waarom je bestelling is geannuleerd kan diverse redenen hebben, daarom raadt ik je aan even te bellen met 0800 0560 (morgen weer bereikbaar). Dan heb je direct antwoord op je vraag.

Succes en nog een prettige avond!

@Steven Vodafone zou jij de screenshot kunnen verwijderen uit het topic?

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

3 reacties

*foto verwijderd wegens privégegevens*

Reputatie 7
Badge +17

Hi @KrisTech ,

Waarom je bestelling is geannuleerd kan diverse redenen hebben, daarom raadt ik je aan even te bellen met 0800 0560 (morgen weer bereikbaar). Dan heb je direct antwoord op je vraag.

Succes en nog een prettige avond!

@Steven Vodafone zou jij de screenshot kunnen verwijderen uit het topic?

Hey @KrisTech . 

Ik heb je afbeelding verwijderd. Deze stond vol met jouw persoonlijke gegevens en je wilt vast niet dat mensen hiermee aan de haal gaan. 

Dan je vraag. Of je abonnement geannuleerd is. Gezien de status “geannuleerd” is, denk ik inderdaad van wel ;-). Nu is het natuurlijk nog de vraag waarom. Heb je al contact gehad, of kan ik nog het 1 en ander voor je uitzoeken? :-)