KrisTech

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

vraag over mij. besteling

Ik heb vraag over mijn bestelling is di geannuleerd of zo ?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes

Hi @KrisTech ,

Waarom je bestelling is geannuleerd kan diverse redenen hebben, daarom raadt ik je aan even te bellen met 0800 0560 (morgen weer bereikbaar). Dan heb je direct antwoord op je vraag.

Succes en nog een prettige avond!

@Steven Vodafone zou jij de screenshot kunnen verwijderen uit het topic?

Bekijk in context

3 Reacties 3
KrisTech
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

*foto verwijderd wegens privégegevens*

SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes

Hi @KrisTech ,

Waarom je bestelling is geannuleerd kan diverse redenen hebben, daarom raadt ik je aan even te bellen met 0800 0560 (morgen weer bereikbaar). Dan heb je direct antwoord op je vraag.

Succes en nog een prettige avond!

@Steven Vodafone zou jij de screenshot kunnen verwijderen uit het topic?

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @KrisTech . 

Ik heb je afbeelding verwijderd. Deze stond vol met jouw persoonlijke gegevens en je wilt vast niet dat mensen hiermee aan de haal gaan. 

Dan je vraag. Of je abonnement geannuleerd is. Gezien de status “geannuleerd” is, denk ik inderdaad van wel ;-). Nu is het natuurlijk nog de vraag waarom. Heb je al contact gehad, of kan ik nog het 1 en ander voor je uitzoeken? 🙂 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic