jelleruben

Stamgast
  • 65Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

Wanneer ligt de Samsung Note 9 ongeveer in de winkel?

Is er al wat bekend over wanneer de Samsung Note 9 in de winkels liggen? zonder pre order.

Ik zo deze graag willen, maar zou hem eerst graag eens in het echt willen zien, voordat ik echt een
besluit kan maken.
13 Reacties 13
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
De pre order liep tot de 23e. Eerste levering zal op de 24e zijn. Via de winkels zullen alle pre-orders die daar besteld zijn afgehandeld worden. Vlak daarna zal hij ook beschikbaar zijn in de winkels.
jelleruben
topicstarter
Stamgast
  • 65Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes
Ja ik heb al van iemand al gehoord dat hij al kon halen afgelopen vrijdag. Ik zal volgende weekend eens kijken. In de winkel.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Het is per winkel verschillend (afhankelijk van de orders die binnen zij gekomen bij de winkel).
jelleruben
topicstarter
Stamgast
  • 65Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes
Yup dat snap ik, maar moet daar toch kijken. Want men van de klantenservice weet niet de voorraad, ik kan de winkel niet bellen geen telefoonnummer. Dus ja even kijken.

Als de Note 9 er nog niet is. Dan kan ik bij de verkoper nog even informatie navragen, hoe het financieel in zijn werk gaat..
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Wat je zou kunnen doen is op de dag dat je naar de stad gaat, van te voren bellen met de klantenservice. Zij kunnen met de winkel bellen hierover voor je.
Betreft financieel kan ik je een stukje uitleg geven.
Je hebt betreft het toestel 3 opties:
- een keer betalen.
- in gedeeltes betalen (per maand tot aan de einddatum van het contract).
- een combinatie van beide.

BKR
Zolang het bedrag voor het toestel onder de 250,00 euro blijft bij maandelijks betalen, krijg je geen BKR. Is het bedrag hoger dan wordt je wel BKR geregistreerd. Je gaat immers een toestel lening aan.

Mocht je meer willen weten, dan hoor ik het natuurlijk graag!
jelleruben
topicstarter
Stamgast
  • 65Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes
Bedankt voor de informatie, ik ga het toestel in één keer betalen. Met mijn Samsung Galaxy S8 plus heb ik een grote gedeelte afbetaald. Doordat ik het toestel in één keer betaal, is hij meteen van mij, en geen BKR, en het abonnement is niet duur.

Maar bedoel je dat de klantenservice naar de winkel kan bellen voor de eventuele voor?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
De klantenservice kan de winkel opbellen voor je om te controleren of het toestel aanwezig is.
jelleruben
topicstarter
Stamgast
  • 65Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes
En welke keuze moet ik dan maken in het keuze menu?
https://www.vodafone.nl/support/contact/telefoon/index.shtml#abonnement
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Je kunt voor de optie toestel kiezen of er voor zorgen dat je bij de algemene klantenservice uitkomt.
jelleruben
topicstarter
Stamgast
  • 65Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes
Hallo,

Ik heb dit kunnen regelen via de chat functie in de My Vodafone app. Kunnen vragen, via de chat kon ze bellen met de winkel.

En ja ja ik heb nu de Samsung Note 9.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Ah wat super 🙂 Hoe bevalt de Note 9?
jelleruben
topicstarter
Stamgast
  • 65Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes
Ja erg goed, en vindt de S pen er fijn. En nu dat ik ook mijn abonnement heb verlengd, ben ik goedkoper uit per maand.

Met een lekkere databundel van 6 GB naar 20 GB gegaan lol.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Dat is zeker een mooie upgrade 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic