Dave!

Gedreven Raadgever
  • 191Posts
  • 13Oplossingen
  • 53Likes

We voelen ons zwaar genaaid door Vodafone

Beste Vodafone,

Wij voelen ons zwaar genaaid door Vodafone winkels in Heerhugowaard en Purmerend.

Mijn vriendin is naar de Vodafone winkel geweest omdat ze kan overstappen, ik moet helaas een maand wachten, maar er werd wel door de winkelverkoper gezegd dat wij de Slechtste Samsung Galaxy Edge 7 toestellen hebben en dat ze allemaal dezelfde kuren hebben, scherminbranding en bijna niet meer bedienbaar. Dit hadden jullie moeten terug roepen want dit is niet voor de consument en deze toestellen hadden moeten vervangen worden.

Ik riep van begin al dat het niet klopte en nu wordt het bevestigd.
Hopelijk worden we gecompenseerd dat ik ook mag overstappen een maand eerder, ik voel me echt na 20 jaar trouwe dienst Vodafone, zwaar belazerd.
9 Reacties 9
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hi xGarfieldx

Ik kan mij voorstellen dat je klaar bent met de S7 edge en zeker na zo een lange periode terwijl het toestel niet functioneert zoals het hoort.
Ik persoonlijk heb ook de S7 edge gehad, echter geen problemen mee gehad.
Heb je het toestel in de afgelopen periode ook ter reparatie aangeboden en heb je dit ook kenbaar gemaakt bij Samsung?


Dave!
topicstarter
Gedreven Raadgever
  • 191Posts
  • 13Oplossingen
  • 53Likes
Mijn vriendin heeft dit toestel ter reparatie aangeboden en zou hem opsturen, maar bij opsturen liet ze hem ongelukkig vallen door dat we allebei spier en gewrichtsaandoening hebben, en bij de val lande het toestel verkeerd op zijn glas gedeelte en ja dan kan je deze niet meer opsturen. Maar zoals de winkel in Purmerend al zei, deze serie van de Edge 7 had terug gehaald moeten worden, wij hebben ook allebei andere software erop staan.
Mijn toestel begint nu met kuren, komt vaak slecht op internet, data doet nauwelijks iets, inbranding is nu ook een feit aan het worden terwijl me scherm op half licht staat.

Ja dit is echt niet leuk meer, en ik ben van me toestel afhankelijk omdat ik revalideer en vaak ziekenhuis in en uit moet, begint dit ook vervelend te worden als hij nauwelijks meer functioneert.
Normaal klaag ik nooit omdat Vodafone altijd goede toestellen heeft en ik meestal altijd het einde haal, maar dit toestel spreekt echt boedelen helaas.

Enige hoop is een maand eerder kunnen overstappen en wat voor kosten hier aan verbonden zijn, ik heb een toestel nodig die werken moet. En ik wil vaste klant bij Vodafone blijven omdat ik ook druk bezig ben met Ziggo Community en Ziggo Afneem als provider van Alles in 1 hoop ik dat er iets gedaan kan worden.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Begrijpelijk xGarfieldx !
Via hier kan ik je helaas niet verder helpen, hoe graag ik het zou willen.

Er zijn 2 opties:

  • je belt met mijn collega's van de afdeling verkoop. Zij kunnen kijken of er iets mogelijk is. Dit mag via 0800-0560.
  • Je maakt gebruik van Vodafone Next.

Met Vodafone NEXT kun je al na 4 maanden tijdens je contract wisselen van telefoon.
Betaal je maandelijks voor je oude telefoon, dan koop je deze in een keer af tot aan de einddatum
Daardoor wordt het contract opengebroken en mag je verlengen met een nieuw toestel en abonnement.
Dit kun je regelen via 1201 (Kies in het keuzemenu voor de optie bestellingen en vervolgens Vodafone NEXT) of via de winkel.
Dit kan vanaf maandag t/m vrijdag van 8.00 tot 20.00 uur en zaterdag van 9.30 tot 18.00 uur. Meer hierover lees je hier: http://voda.fo/ne/smtkt

Laat je weten of het gelukt is?
Dave!
topicstarter
Gedreven Raadgever
  • 191Posts
  • 13Oplossingen
  • 53Likes
Ik ga Zaterdag of Maandag even contact opnemen en dan laat ik het hier weten.

Tot zover dan je wel en ik snap dat je gebonden bent en niet verder kan helpen, ondanks dat je dit graag wilt. Ik laat even weten hoe de afloop is.
Dave!
topicstarter
Gedreven Raadgever
  • 191Posts
  • 13Oplossingen
  • 53Likes
Even gebeld met het nummer en helaas, of me Telefoon voor reparatie aanbieden omdat dit binnen de 2 jaar zit en ik garantie heb, of nog even doorbijten tot 24 april.

Ik denk dat dit het laatste maar gaat worden heb gelukkig nog weinig afspraken in april en ik kan de belangrijkste dingen op me tablet doen.

In iedergeval dank jullie voor het luisteren en hopelijk dat we het kunnen uitzingen.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hi xGarfieldx
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Ik kan me wel voorstellen dat je er niet happy mee bent.
Nu is het natuurlijk mogelijk om Vodafone Next te gebruiken maar kan me ook goed voorstellen dat je nu nog even wilt wachten tot 24 april. Maar als het echt nodig is dan kan ik je zeker Vodafone Next aanraden 🙂

Zoals Steven al schreef:
Met Vodafone NEXT kun je al na 4 maanden tijdens je contract wisselen van telefoon.
Betaal je maandelijks voor je oude telefoon, dan koop je deze in een keer af tot aan de einddatum
Daardoor wordt het contract opengebroken en mag je verlengen met een nieuw toestel en abonnement.
Dit kun je regelen via 1201 (Kies in het keuzemenu voor de optie bestellingen en vervolgens Vodafone NEXT) of via de winkel. Dit kan vanaf maandag t/m vrijdag van 8.00 tot 20.00 uur en zaterdag van 9.30 tot 18.00 uur. Meer hierover lees je hier: http://voda.fo/ne/smtkt

Succes in ieder geval 🙂
Dave!
topicstarter
Gedreven Raadgever
  • 191Posts
  • 13Oplossingen
  • 53Likes
Dank je wel Energieboy ik ga het zeker in overweging nemen, en dank je voor de tips. :wink:
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Nog een klein maandje volhouden xGarfieldx 🙂
Mocht het echt niet gaan, dan is inderdaad Vodafone Next de oplossing.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic