Beantwoord

Werkt voicemail ook in vliegtuigmodus?

  • 26 september 2020
  • 9 reacties
  • 384 keer bekeken

Als ik de telefoon in vliegtuigstand zet, is het dan mogelijk dat de voicemail in wordt geschakeld als iemand belt?

icon

Beste antwoord door Steven Vodafone 16 oktober 2020, 08:21

Ik heb de voicemail eens gereset. Alle instellingen stonden goed. Kun je eens met 12331 bellen om de voicemail weer te activeren en te checken of het nu wel werkt @Marshava?

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hi @Marshava ,

Vliegtuigmodus is bijna hetzelfde als dat je toestel uitgeschakeld staat, alleen kun je 'm in de vliegtuigmodus nog deels gebruiken.

Zo lang je voicemail niet vol is, kunnen andere een berichtje achterlaten. Zorg er ook voor dat je voicemail geactiveerd is.

Voor nu een prettige avond.

Mijn voicemail is geactiveerd, die krijg ik wel te horen als hij gewoon aan staat maar met vliegtuigmodus krijg ik geen voicemail te horen. 

Daarom deze vraag

Groet, 

Reputatie 7
Badge +17

Maak je gebruik van een abonnement of prepaid? Prepaid: zorg ervoor dat je regelmatig gebruik maakt van je Prepaid simkaart, anders vervalt deze.

Als je bijvoorbeeld gaat slapen en je zet het toestel in vliegtuigmodus en iemand belt, dan zou je wel een voicemail bericht moeten ontvangen als je 1233 belt @Marshava . Als alles correct staat ingesteld, neem dan even contact op met de klantenservice, misschien staat de doorschakeling verkeerd.

Als je toestel echter veel te lang in vliegtuigmodus staat, dan horen andere mogelijk dat dit nummer op dit moment niet beschikbaar is en wordt de verbinding verbroken.

Heb je inmiddels gecontroleerd hoe de doorschakeling stond. Je kunt kiezen uit bij geen verbinding direct doorschakel. Dit kun je instellen in My Vodafone (website) @Marshava

Laat je weten of het gelukt is? 

Hallo,

 

Alles staat op de site ingesteld zoals zou moeten, het werkt echter nog steeds niet

Reputatie 7
Badge +17

Dat is vreemd @Marshava , als de instellingen correct zijn zou het moeten werken. Wellicht kan @Steven Vodafone een dubbel check doen?

Vul hiervoor even in de profielinstellingen je gegevens aan.

Kun je de gegevens aanvullen @Marshava in je profiel? Dan kan ik de instellingen controleren voor je.

Hallo,

 

Ik heb de gegevens ingevuld

Ik heb de voicemail eens gereset. Alle instellingen stonden goed. Kun je eens met 12331 bellen om de voicemail weer te activeren en te checken of het nu wel werkt @Marshava?