EdwinBO

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

3 weken lang niet bereikbaar - simkaart activeren

Is er iemand die, anders dan de reguliere weg, een ingang binnen Vodafone weet om simkaart te activeren?

13 mei heb ik twee (duo)simkaarten opgestuurd gekregen omdat ik er 1 kwijt was. Direct via MyVodafone geactiveerd en sindsdien ben ik niet meer bereikbaar (ook niet op mijn ouder simkaart).

Er schijnt een “order voor te hangen” en die schijnt niet verwijderd te kunnen worden. Je zou toch zeggen dat iemand met voldoende credentials dit wel zou moeten kunnen. In de (bijna) drie weken is het nog niet gelukt.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @EdwinBO 
De vastlopende order is eruit en ik zie dat jouw simkaart nu geactiveerd is. Werkt alles op dit moment weer zoals het hoort te werken?

Bekijk in context

6 Reacties 6
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @EdwinBO 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Jeetje zeg, dat ga je niet menen. Dat is natuurlijk heel vervelend en moet gewoon snel opgelost worden. Nog vervelender is dat het je via de normale wegen niet lukt bij Vodafone. Gelukkig zijn er hier Vodafone medewerkers aanwezig (vandaag @Cecilia Vodafone) en die kan je vast helpen.

Vul bij je profiel instellingen nog wat gegevens in, als je dit al niet hebt gedaan, want dan kan de medewerker sneller aan de slag om te kijken wat er aan de hand is. Wat moet je invullen en waar, dan kan je hier lezen!

Succes en ik hoop dat het snel opgelost is.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @EdwinBO 
Een warm welkom op de Vodafone Community

Jeetje een periode van bijna 3 weken is behoorlijk lang! Ik kan mij heel goed voorstellen dat je zo snel mogelijk weer bereikbaar wilt zijn voor iedereen in jouw omgeving. Ik neem dan ook graag een kijkje voor je achter de schermen. Wil je in jouw profiel beide nieuwe simkaartnummers vermelden? Je mag deze wel vermelden bij de vraag '’Wat is je huisnummer?'’. Geef je mij een seintje als je dit hebt ingevuld bij je profiel? Dan ga ik voor je kijken of ik ze kan activeren. 

EdwinBO
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ze staan erin.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Ontvangen @EdwinBO
Ik zie dat je op 12 maart de simwissel hebt aangevraagd. De activatie van je simkaart wordt tegengehouden doordat de order voor de simwissel is vastgelopen. Deze moet eerst verwijderd worden voordat we handmatig de nieuwe simkaart kunnen activeren. Hier wordt aan gewerkt! Ik houd dit voor je in de gaten. 

EdwinBO
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Klinkt vervelend, maar dit bericht hoor ik dus al bijna drie weken lang. Iedereen houdt het in de gaten en er wordt aan gewerkt, het is geëscaleerd, etc. , maar een oplossing komt er helaas niet. Ik heb een eigen bedrijf en ben dus al die tijd niet bereikbaar. Alle signalen zouden toch bij Vodafone op rood moeten staan. Er moet toch iemand zijn die die order kan verwijderen. Ik hoop echt iemand te treffen die het lef heeft om buiten de procedures om een klant te helpen die de wanhoop nabij is. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @EdwinBO 
De vastlopende order is eruit en ik zie dat jouw simkaart nu geactiveerd is. Werkt alles op dit moment weer zoals het hoort te werken?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic