Vraag

eSim activeren

  • 16 november 2020
  • 2 reacties
  • 262 keer bekeken

Ik heb sinds vrijdag een iPhone 11 van het werk. Ik heb een esim voor mijn privé nummer aangevraagd en gekregen. Ik zie de e-sim op mijn iPhone, alleen ik krijg hem niet geactiveerd, waardoor nu ‘Geen service’ als melding blijft staan.

Bellen, appen, etc via privé nummer werkt dus niet.


2 reacties

Hoi @Jaap72,
Welkom op de Community van Vodafone.

Ik kijk graag met je mee naar het activeren van de eSIM.
Kun je mij een privebericht sturen met daarin de volgende gegevens:
Voor en achternaam
Adres en postcode
Geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer.
Mobiel nummer en simkaart nummer van de eSIM.

 

Hoi @Jaap72,

Dankjewel voor de gegevens. Had je mijn reactie ook gezien en heb je de stappen doorlopen? 
Is het daarmee opgelost. 
Mocht dat niet het geval zijn, raad ik aan om een nieuwe eSIM te halen in een van onze winkels. Ik kan eventueel ook een eSIM voor je bestellen.

Reageer