1
Vraag
2
Reacties
Leroy112

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

eSIM + Vodafone in 2020: vragen over de Vodafone eSIM

Hallo Vodafone,

Ik ben al jaren Vodafone klant en ik krijg nu volgende week toch echt een nieuwe iPhone 11 met dual sim functie via eSIM, nu zag ik in een nieuwe update op https://www.esim.nl/vodafone/ dat een Vodafone eSIM in 2020 gaat komen. Mooi! Enkele vragen:

  • Wanneer (in welk kwartaal) komt de eSIM beschikbaar bij Vodafone Nederland in 2020? Is dat al bekend?
  • Is het rond die tijd mogelijk om twee abonnementen van Vodafone op 1 telefoon te draaien? Bijvoorbeeld 1 Vodafone sim only abonnement en 1 Vodafone eSIM abonnement?
  • In Duitsland kan het al wel en wordt het ook al uitgelegd: https://www.vodafone.de/hilfe/alles-zur-esim.html. Gaat het in NL ongeveer hetzelfde werken?
  • Zijn de prijzen voor de eSIM abonnementen duurder dan normale sim only? Of zal dat even hoog zijn?

Benieuwd naar een update omtrent bovenstaande! Dank!

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Leroy112 
Op al je vragen heeft Vodafone nu nog geen antwoord. Zodra de eSIM uit komt zat Vodafone dit zeker groot uitbrengen en zal je vast ook antwoord krijgen op je vragen. 

Update 22 juni
eSIM is beschikbaar bij Vodafone! Lees meer informatie en hoe je deze kunt bestellen in dit topic. 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Leroy112 
Op al je vragen heeft Vodafone nu nog geen antwoord. Zodra de eSIM uit komt zat Vodafone dit zeker groot uitbrengen en zal je vast ook antwoord krijgen op je vragen. 

Update 22 juni
eSIM is beschikbaar bij Vodafone! Lees meer informatie en hoe je deze kunt bestellen in dit topic. 

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes

Zoals Energieboy al aangaf, hebben wij op dit moment nog geen informatie hierover @Leroy112. Houd voorgesteld topic in de gaten voor updates over dit onderwerp. 

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes

Topic gesloten. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic