Janlems052052

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoe vraag ik een Sim-kaart aan?

Zit met probleem mijn neefje heb met mijn telefoon zitten spelen en op een of andere manier mijn simkaart kunnen verwijderen uit mijn fone en erop zitten kauwen en deze werkt niet meer kan ik een nieuwe krijgen met zelf de nummer omdat ik op dit nummer mijn pukcodes ontvang

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Een hele goedemorgen,
Het beste wat je kan doen is langs een Vodafone winkel gaan, neem wel je identiteitsbewijs mee, en dan krijg je deze gelijk in handen en kunnen ze deze nieuwe simkaart activeren en kan je gelijk weg met een toestel waar je weer mee kan bellen. Lukt het je niet om deze zelf op te halen bij een Vodafone winkel, bestel hem dan online en dan stuurt Vodafone je de nieuwe simkaart toe. Of bel naar 0800-0094 

Een nieuwe simkaart kost € 20 (abonnement), € 5 (prepaid) en € 30 (Duo Sim). Een eSIM is gratis.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Een hele goedemorgen,
Het beste wat je kan doen is langs een Vodafone winkel gaan, neem wel je identiteitsbewijs mee, en dan krijg je deze gelijk in handen en kunnen ze deze nieuwe simkaart activeren en kan je gelijk weg met een toestel waar je weer mee kan bellen. Lukt het je niet om deze zelf op te halen bij een Vodafone winkel, bestel hem dan online en dan stuurt Vodafone je de nieuwe simkaart toe. Of bel naar 0800-0094 

Een nieuwe simkaart kost € 20 (abonnement), € 5 (prepaid) en € 30 (Duo Sim). Een eSIM is gratis.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Goedemorgen @Janlems052052 . 

Oh jee! Die neefjes ook altijd. Ik zal mezelf bij deze meteen herinneren dat ik mijn telefoon nooit aan een van mn neefjes geef ^^. 
Je hebt snel een nieuwe kaart nodig, om weer gebruik te kunnen maken van je diensten. @Energieboy geeft al aan hoe je dit het best en snelst kunt regelen. Gaat het zo lukken, of kan ik nog iets voor je betekenen? 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic