vlemee

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Kan ik duo sim tegelijkertijd gebruiken?

Ik heb een duo Sim van Vodafone. Deze is actief. Maar wil deze graag gebruiken voor in de auto. Als gps tracker. Kan ik deze zowel tegelijk gebruiken voor mijn telefoon en in de auto?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11824Posts
  • 3475Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @vlemee 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Nee, je kan de simkaarten niet tegelijk gebruiken. Als de een aan staat, moet de andere uit staan en andersom. Dus tegelijk aan is niet mogelijk!

En kijk voor in je auto of het wel mogelijk is om een eigen simkaart te plaatsen. Nieuwe auto’s hebben tegenwoordig wel de mogelijkheid om internet in auto te hebben, maar dan kan je alleen een simkaart van de dealer gebruiken. 

Maar antwoord op je vraag is: nee, je kan niet tegelijk gebruiken, wel los van elkaar!

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11824Posts
  • 3475Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @vlemee 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Nee, je kan de simkaarten niet tegelijk gebruiken. Als de een aan staat, moet de andere uit staan en andersom. Dus tegelijk aan is niet mogelijk!

En kijk voor in je auto of het wel mogelijk is om een eigen simkaart te plaatsen. Nieuwe auto’s hebben tegenwoordig wel de mogelijkheid om internet in auto te hebben, maar dan kan je alleen een simkaart van de dealer gebruiken. 

Maar antwoord op je vraag is: nee, je kan niet tegelijk gebruiken, wel los van elkaar!

vlemee
topicstarter
Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dank je. In de auto zit wel een simkaart van de dealer. Maar daar kan ik niet bij. Het is een losse gps-tracker waar een simkaartje in moet. 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11824Posts
  • 3475Oplossingen
  • 3098Likes
vlemee wrote:

Dank je. In de auto zit wel een simkaart van de dealer. Maar daar kan ik niet bij. Het is een losse gps-tracker waar een simkaartje in moet. 

Oké, een losse tracker. 
Het is zo ie zo niet mogelijk om beide tegelijk te gebruiken ?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic