Djim

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

nieuw abonnement - simkaart nog niet ontvangen

Beste,

 

ik heb vorige maand een nieuw abbonement Afgesloten en zou een nieuwe simkaart krijgen, maar deze is nog steeds niet binnen.

 

mvg,

 

djim

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hoi @Djim 
Welkom op de Vodafone Community. 

Wat leuk dat je een nieuw abonnement bij ons hebt afgesloten. Net zoals @Energieboy ben ik erg benieuwd of het gaat om een nieuw abonnement of een verlenging. Dit omdat je bij een verlenging geen nieuwe simkaart ontvangt. Helaas heb je geen gegevens ingevuld in jouw Community profiel, waardoor ik (nog) geen kijkje achter de schermen kon nemen. Wil je jouw gegevens in je profiel aanvullen en mij een seintje geven? Dan kijk ik met je mee.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Djim 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Heb je een nieuw abonnement en een verlenging? Bij verlengen van je huidige abonnement krijg je geen nieuwe simkaart en kan je die je nu hebt gewoon gebruiken. Bij een nieuw abonnement, als nieuwe klant, krijg je wel een simkaart. 

Als je je gegevens invult bij je profielinstellingen dan kan iemand van Vodafone met je mee kijken. Die zullen morgen weer online zijn en dan geven ze je hierop ook antwoord. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hoi @Djim 
Welkom op de Vodafone Community. 

Wat leuk dat je een nieuw abonnement bij ons hebt afgesloten. Net zoals @Energieboy ben ik erg benieuwd of het gaat om een nieuw abonnement of een verlenging. Dit omdat je bij een verlenging geen nieuwe simkaart ontvangt. Helaas heb je geen gegevens ingevuld in jouw Community profiel, waardoor ik (nog) geen kijkje achter de schermen kon nemen. Wil je jouw gegevens in je profiel aanvullen en mij een seintje geven? Dan kijk ik met je mee.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic