Karine

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nieuwe Prepaid simkaart aanvragen net nummerbehoud

Hoi, hoe kan ik een nieuwe simkaart aanvragen met nummerbehoud? Het gaat om een Prepaid simkaart.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Karine 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Heb je al een Vodafone prepaid of van een andere provider? 
In alle gevallen kost een nieuwe simkaart € 20(abonnement), € 5 (prepaid) en € 30 (Duo Sim). Een eSIM is gratis en een simkaart is ook gratis als de gestolen is en je daar een aangiften van hebt  

Voor een nieuwe sim kom je even langs bij één van onze winkels. Neem wel je identiteitsbewijs mee.


Prepaid?
Registreer je gegevens in een eigen My Vodafone account. Zo weten ze zeker dat het jouw prepaid-nummer is. En kunnen ze je meteen helpen.


Stap je over van andere provider naar Vodafone, lees dan deze pagina: https://www.vodafone.nl/support/bestelling-en-nummerbehoud/nummerbehoud.shtml

En mocht je naar aanleiding van de eSIM een nieuwe prepaidkaart voor eSIM willen, die bestaat niet. De eSIM is er alleen voor contract abonnementen en niet voor prepaid. Dit laatste even als extra informatie!

Bekijk in context

8 Reacties 8
Karine
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mijn oude prepaid simkaart vervangen met nummerbehoud

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Karine 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Heb je al een Vodafone prepaid of van een andere provider? 
In alle gevallen kost een nieuwe simkaart € 20(abonnement), € 5 (prepaid) en € 30 (Duo Sim). Een eSIM is gratis en een simkaart is ook gratis als de gestolen is en je daar een aangiften van hebt  

Voor een nieuwe sim kom je even langs bij één van onze winkels. Neem wel je identiteitsbewijs mee.


Prepaid?
Registreer je gegevens in een eigen My Vodafone account. Zo weten ze zeker dat het jouw prepaid-nummer is. En kunnen ze je meteen helpen.


Stap je over van andere provider naar Vodafone, lees dan deze pagina: https://www.vodafone.nl/support/bestelling-en-nummerbehoud/nummerbehoud.shtml

En mocht je naar aanleiding van de eSIM een nieuwe prepaidkaart voor eSIM willen, die bestaat niet. De eSIM is er alleen voor contract abonnementen en niet voor prepaid. Dit laatste even als extra informatie!

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Goedemorgen en welkom op de Vodafone Community @Karine 

Het is zeker mogelijk om je simkaart te vervangen. Zoals @Energieboy al aangeeft is de kortste klap om dit in één van onze winkels te regelen. Je krijgt de nieuwe simkaart dan direct mee. Laat je ons weten of het is gelukt? 

Karine
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi hoi, bedankt voor jullie reactie. Hoe kan ik het online regelen? Op dit moment geen mogelijkheid om Naar n vodafone winkel te gaan, moet naar een andere stad.

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Zoals boven aangegeven:
Registreer je gegevens in een eigen My Vodafone account. Zo weten ze zeker dat het jouw prepaid-nummer is. Daarna kan je de klantenservice bellen, of een chat voeren, om te vragen of ze je een nieuwe SIMkaart kunnen toezenden (maar wel zorgen dat je huidige is geregistreerd onder je naam, dan weten ze dat jij het bent en kunnen ze de SIMkaart opsturen).

Karine
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi Energieboy, mijn simkaart is beschadigd, daarom kan ik mij niet registreren. 😞  PUK code van mijn nummer heb ik wel.

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Karine wrote:

Hoi Energieboy, mijn simkaart is beschadigd, daarom kan ik mij niet registreren. 😞  PUK code van mijn nummer heb ik wel.

Ik werk niet bij Vodafone en geef alleen door wat Vodafone op de website heeft staan. Wacht tot morgen en dan zal iemand van Vodafone je er meer over zeggen. 

Karine
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ow, ok! Thanx!!!??

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic